Τρίτη, 13 Μαΐου 2008

Σκοπελος 2007


Περσι το καλοκαιρι πηγαμε Σκοπελο. Ειχαμε μεινει 10 μερες σε ενα ομορφο δωματιο με ησυχια και υπεροχη θεα. Ολα τα δωματια ειχαν θεα. Το δωματιο ηταν λιγο εξω απο την χωρα , πανω απο μια την παραλια του Αγ. Κωνσταντινου (Γλυφονερι). Ειχε κουζινακι, air condition και ηταν ανετο και καθαρο. Αυτο που μας μαγεψε ηταν η υπεροχη θεα και καποια βραδια μειναμε στο μπαλκονακι μας με ουζακι, μεζε, μουσικουλα και συζητησεις ως το πρωι που βλεπαμε πισω απο τα βουνα την ανατολη!!

Χρειαζοταν αυτοκινητο για τις μετακινησεις μας, αν οδηγειτε μηχανακι θα βοηθησει πολυ, επειδη οι αποστασεις δεν ειναι πολυ μακρυνες και υπαρχει μεγαλο προβλημα με το παρκαρισμα. Στο δωματιο αφηναμε ευκολα το αμαξι. Στη χωρα ομως, αν και διαθετει 2 μεγαλα παρκινγκ(ενα του λιμανιου κι ενα εξω) , επρεπε να κατεβουμε ως τις 9 το βραδυ για να μπορεσουμε να βρουμε να αφησουμε το τουτου. Αλλιως καναμε γυρες.

Η παραλια που ηταν κατω απο το σπιτι δεν ηταν οργανωμενη. Μονο εναν μπαρμπα ειχε με 10 ξαπλωστρες και εμεις δεν χρειαζομασταν τιποτα παραπανω. Ηταν κοντα και η ταβερνουλα της κυριας Σοφιας (ετσι λεγοταν αν θυμαμαι καλα) και τρωγαμε εκει μετα.

Για βραδυ το μαγαζι που συνιστω ανεπιφυλακτα ειναι το MERCURIUS στη Χωρα. Λατιν μουσικουλα, υπεροχο mojito και ωραιο περιβαλλον!

Μια ταβερνουλα με ωραιο φαγητο στη χωρα ηταν "τα κυμματα" στην ακρη του λιμανιου.

Ακολουθουν καποιες φωτογραφιες απο τα δωματια, περισσοτερες θα βρειτε στη σελιδα Πανοραμα studios. Αν θυμηθω κατι αλλο θα γινει update και θα προστεθει. Μπορειτε να με ρωτησετε ο,τι θελετε οποιοι ενδιαφερεστε.




ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ ειπε:

Πήγα Σκόπελο πριν αρκετά χρόνια, πολύ ωραίος προορισμός, ήσυχο νησί, για όσους θέλουν ηρεμία, χαλάρωση και ρομαντζάδα. Εμένα με ενθουσίασε και η άνω πόλη με τα στενά και τις βουκαμβίλιες, και φάγαμε τέρμα ψηλά σε ένα μαγαζί που είχε τη σφραγίδα από το "μινόρε της αυγής"(δε θυμάμαι όνομα). Οι παραλίες είναι οι περισσότερες με βότσαλο αλλά η θάλασσα να την πιεις! Αυτό όμως που δεν πρέπει να χάσει κανείς στη Σκόπελο είναι το λιμανάκι του Αγνώντα. Μικρά σκαφάκια, ο ήλιος να στραφταλίζει στα νερά (είχα κολλήσει με τα αστέρια που σχημάτιζε ο ήλιος στην κάμερα χωρίς να βάλω ειδικό φίλτρο) και στα ταβερνάκια εκεί φρέσκο ψάρι(δε μιλάμε για τσιπούρες εκτροφείου).

Τουριστικη Αστυνομια περιοχης :
Α.Δ. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ/Σ.Τ.Α. Σκιάθου
Παπαδιαμάντη-ΣΚΙΑΘΟΣ
24270-23172

40 σχόλια:

dromaki είπε...

Σου κάνω ποδαρικό γιατί είμαι γουρλού.
Καλορίζικο το νέο σου μπλοκάκι.
Μας δίνει την δυνατότητα να ταξιδέψουμε κι εμείς που δεν μπορούμε εύκολα,αλλά και τις πληροφορίες που χρειάζονται πολλοί από εμάς για τους καλοκαιρινούς προσδιορισμούς τους.
Καλοτάξιδο:)

dromaki είπε...

επ...προορισμούς...κοίτα τι κάνει η κεκτημένη ταχύτητα ε?
καλό απόγευμα

artou είπε...

αααα μ αρέσει και το νεο blog αλλά και η Σκόπελος πάω χρόνια και δεν τις αλλάζω τις σποράδες με τίποτα


Υ.Γ την τελευταία φοτο στο μπαλκόνι μπορώ να τη κλέψω?

una mama και οχι μονο είπε...

εγω το 2007 πηγα αλλονησο για διακοπες..ειχα κανει σχετικη αναρτηση...ηταν τελεια! οσο για την σκοπελο...εχω δεσμους και αναμνησεις μαζι της...υπεροχο νησι...ευχομαι να ξαναπαω!!!

ααααα! καλοριζικο το καινουριο blog...φιλια!!!

Dee Dee είπε...

dromaki μου

σε εχω για γουρλου οποτε θα μας πανε ολα καλα :) Η βασικη ιδεα ηταν της ομπρελιτσας και να δεις που θα γινει πολυ ομορφο ολο αυτο. Νιωθω θετικη ενεργεια απο παντου :)

Καλο απογευματακι!

Dee Dee είπε...

Αρτου μου να κλεψεις οσες φωτογραφιες θελεις, ειναι απο το site των δωματιων. Αν πατησεις πανω στο Πανοραμα studios στην αναρτηση θα δεις και αλλες!

Φιλακιαααα

Dee Dee είπε...

mama mia μου

την Αλοννησο την σκεφτομαστε για φετος. Σκεφτομαστε πολλα για φετος, να δω που θα καταλληξουμε :):) Αν εχεις προτασεις απο δωματια, μαγαζια, παραλιες ή οτιδηποτε αλλο περιμενω mail.

Ευχαριστω :)

zero είπε...

Καλοριζικο.
Καλες αποδρασεις.
Την καλησπερα μου.

φεγγαραγκαλιες είπε...

πολυ ομορφη κινηση..οτι πρεπει για το καλοκαιρακι που ερχεται..

dee dee..
μπορεις να αντιγραψεις τα ποστ μου που ειναι σχετικα με εκδρομες σε μερη της Ελλαδας..Πηλιο,Καρπενησι,λιμνες Κερκινης κ Δοιρανης..

καλη επιτυχια

Nefelli είπε...

Καλορίζικο, καλορίζωτο,σιδεροκέφαλες και προπάντων, ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ.
πολύ όμορφο, πολύ καλοκαιρινό, πολύ ανεβασμένο!!!
Φιλί γλυκό..

outopios είπε...

Καλορίζικο!!!! Κατερίνα και Κόκκινη Ομπρέλα
Ωραία Ιδέα και θα δείτε ότι θα πάει καλά...θα μας ταξιδέψει...!
Καλό είναι να παίρνουμε πληροφορίες για διάφορα μέρη εμείς οι αναποφάσιστοι :P
Για φέτος έχω στο μυαλό μου κανένα ήσυχο νησάκι..(Συνήθως στο χώρο της εργασίας μου κάνω τέτοιες σκέψεις)
Αλλά όπως είπαμε έχουμε ακόμα αρκετές ημέρες μέχρι να έρθει εκείνη η ώρα.
Αν Κάποιος έχει καμία πρόταση θα χαρώ πολύ να την διαβάσω από αυτό το blog.
Και πάλι καλορίζικο

Dee Dee είπε...

zero μου

σ' ευχαριστω. Ξερω οτι μαλλον σε απογοητευσα που δεν το εκανα ανοιχτο αλλα φοβηθηκα με διαφορα που ακουσα και δεν το τολμησα :)

Καλο βραδακι!

Dee Dee είπε...

φεγγαρενια μου

πηγα και βρηκα ο,τι ειχες αναρτησει για εκδρομες και τα αποθηκευσα. Αναλογως την εποχη θα τα χρησιμοποιησω, ευχαριστω πολυ πολυ για την βοηθεια σου!!!

xxxxxxx

Dee Dee είπε...

nefelli μου

ευχαριστω πολυ! Περιμενω ιδεες για την λειτουργια, για διαφορα μερη, οτι σας κατεβει τελος παντων να μου το πειτε :):)

xxxxx

Dee Dee είπε...

outopie μου

η Σκοπελος ειναι σχετικα κοντα και στο δωματιο που μεναμε ηταν πολυ ησυχα. Αν θελεις ακομα πιο ησυχες διακοπες κατι θα σκεφτουμε :)

xxx

faraona είπε...

Λαιδη μου σπουδαια η ιδεα σου για το ταξιδιαρικο μπλογκ.
Καλοριζικο και γουρλιδικο ευχομαι.
πολλα φιλια

Roadartist είπε...

Καλορίζικο..
Τι???? Θα αρχίσετε να μιλάτε απο τώρα για ταξίδια, νησάκια και διακοπές???
Βρε βαλτές είστε? θα μας πεθάνετε εμάς τους αθηναίους.. χαχαχαα
Καλή αρχή!!! :))

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Με γεια, με γεια...
Ευχαριστώ φιλενάδα, μ' αρέσουν οι ιδέες που εφαρμόζονται κιόλας, μ' αρέσουν και οι αποφασιστικοί άνθρωποι. Το είπες και το έκανες!

Κι όπως το είπες καλή μου, και αλλαγές θα γίνουν και όλα θα πάρουν το δρόμο τους, θα μάθουμε και δε θα μπερδευτούμε, θα μεγαλώσει η παρέα και θα κάνουμε και beach party στο τέλος!

Θα αρχίσω από τον φραπέ και τη γατούλα κάτω από το τραπέζι και θα καρφωθώ στην καρέκλα στο μπαλκονάκι του δωματίου για να βυθιστώ στο γαλάζιο.

Πολύ σημαντικό τελικά να παίρνεις πληροφορίες για ένα μέρος από κάποιον που έχει πάει και όχι από τουριστικό περιοδικό ή οδηγό!
Άλλωστε αυτός δεν είναι ο στόχος μας;
Παίδες, σας το εγγυώμαι, δεν έχουμε σύμβαση με καμία ταβέρνα και κανένα πρακτορείο.
Εδώ πρακτορείο:"Εμπρός, λοιπόν, καλά μου μάτια"

Πήγα Σκόπελο πριν αρκετά χρόνια, πολύ ωραίος προορισμός, ήσυχο νησί, για όσους θέλουν ηρεμία, χαλάρωση και ρομαντζάδα. Εμένα με ενθουσίασε και η άνω πόλη με τα στενά και τις βουκαμβίλιες, και φάγαμε τέρμα ψηλά σε ένα μαγαζί που είχε τη σφραγίδα από το "μινόρε της αυγής"(δε θυμάμαι όνομα). Οι παραλίες είναι οι περισσότερες με βότσαλο αλλά η θάλασσα να την πιεις! Αυτό όμως που δεν πρέπει να χάσει κανείς στη Σκόπελο είναι το λιμανάκι του Αγνώντα. Μικρά σκαφάκια, ο ήλιος να στραφταλίζει στα νερά (είχα κολλήσει με τα αστέρια που σχημάτιζε ο ήλιος στην κάμερα χωρίς να βάλω ειδικό φίλτρο) και στα ταβερνάκια εκεί φρέσκο ψάρι(δε μιλάμε για τσιπούρες εκτροφείου).

Φιλάκια,φεύγω με θετική ενέργεια και ενθουσιασμό!
Όλα καλά και καλορίζικο!

maya είπε...

με γειά
και αέρα στα πανιά μας!
:)))))))))))

maya είπε...

καμιά κυκλάδα για τους κολλημένους...?

Dee Dee είπε...

Φαραονα μου

χαιρομαι πολυ που σου αρεσε! Ευχομαι να γινει ενας ομορφος οδηγος για αποδρασεις...μικρες και μεγαλες :)

Καλημερα!!

Dee Dee είπε...

αρτιστα μου

αν μπορεσουμε θα βαζουμε και κοντινους προορισμους για Σαββατοκυριακα. Θελουμε και βοηθεια απο νοτια Ελλαδα γιατι οι κοντινοι προορισμοι για μας ειναι μακρια για σας :)

Καλημερα!!

Dee Dee είπε...

ομπρελιτσα μου

Τις πληροφοριες για την Σκοπελο θα τις βαλω στο ποστ, μπορει καποιος να μην μπορει να διαβασει ολα τα σχολια :)

Θα εχεις μειλ αργοτερα :)

φιλακιααα

Dee Dee είπε...

maya μου

ευχαριστω πολυ

Και κυκλαδες θα βαλουμε, αισιοδοξω να χωρεσει ολη η Ελλαδα εδω μεσα, χωρις εξαιρεσεις :):)

Φιλακιααα

Dee Dee είπε...

Τωρα που το θυμηθηκα

μου ειχε κανει εντυπωση που δεν βρησκαμε μικρα ψαρια στην Σκοπελο. Σαρδελες δεν φαγαμε πουθενα, δεν ειχε!!!

zero είπε...

Καλησπερα.

αχτίδα είπε...

Καλορίζικο κορίτσια μου με το δεξί και πολλούς καφέδες, λεμονάδες ,ταξίδια ..αποδράσεις γενικά.Θα σας έρχομαι γιατί όπως καταλαβαίνετε δεν προβλέπεται να πάω πουθενά το καλοκαίρι εκτός από κάποιες ίσως ημερήσιες αποδράσεις..Σας εύχομαι μόνο φίλες και χαρές!

Aliki είπε...

καλοριζικο και σιδεροκεφαλο και σκορδατο χιχι
ελατε να δειτε απο κει το καινουργιο εξοχικούλη μας, αλλαααααααααααα
θα το φτυσετε με το μπες οκ?
φιλακια πολλα

Dee Dee είπε...

zero μου

καλημερα :)

Dee Dee είπε...

αχτδουλα μου

εμεις ειμαστε εδω...θα σου βρουμε εμεις κοντινους προορισμους για Σαββατοκυριακα να τρελλαθεις....ακομα και μεσα στη Θεσσαλονικη!

Καλημερααα!

Dee Dee είπε...

aliki μου

εισαι ψυχαρα!!! Περασα, ειδα, το εφτυσα να μη το ματιαξω...μπηκα και με το δεξι!

Ειναι πανεμορφο το εξοχικο σας, πολυ glamourous !!!

Καλοριζικο!!!

zero είπε...

Καλημερα.

αντωνης είπε...

καλησπερα, πολυ ομορφη αναρτηση.

Θα ηθελα μαζι με τις υπολοιπες πληροφοριες που βαζετε για το μερος που παρουσιαζετε, να μας λετε και για τις τιμες των δωματιων (ιδανικα θα ηταν αν μας λετε και ποια περιοδο αφορουσαν) και γενικοτερα πως ειναι οι τιμες και η ζωη στο νησι.
Επισης εμενα με ενδιαφερει να μαθω τι τουριστες εχει το νησι, δλδ περιπου σε τι ηλικες απυθυνεται.

Σας ευχαριστω.

Καλοριζικο και παλι!!!

Dee Dee είπε...

zero μου

καλημερα!!!!

Dee Dee είπε...

αντωνη

καλημερα κι εδω :)

Αν θυμαμαι καλα οι τιμες περσι ηταν γυρω στα 50 ευρω (δικλινο με κουζινουλα, air condition και υπεροχο μπαλκονακι)και ηταν περιοδο καραδεκαπενταυγουστου!! :)
Το να συμπεριλαμβανονται οι τιμες ειναι πολυ βασικο. Με βαση αυτο αποφασισζουμε που θα παμε εντελει :) Απλα δεν το ξεραμε απο περσι οτι θα ανοιξουμε τετοιο μπλογκ για να κρατησουμε καπου ακριβης πληροφοριες :) Το προσπαθουμε ομως!

Στην Σκοπελο ειχε ολες τις ηλικιες. Ειχε αρκετα ζευγαρια, ειχε οικογενειες με παιδια και ειχε και νεολαια. Κι εχει και μαγαζια για ολα τα γουστα. Πολυ μεγαλα κλαμπ δεν πρεπει να ειχε, αν και δεν το ψαξαμε επειδη δεν ειναι του δικου μας γουστου. Ειχε ομως γκλαμουρατα μπαρακια και πιο εθνικ και ρομαντικα που πηγαιναμε εμεις σαν ερωτευμενο ζευγαρακι :)

Αν θελεις να διευκρινησω κατι παραπανω περιμενω εντολες :):)

αντωνης είπε...

Ευχαριστω για τις απαντησεις (αν και μαλλον ξεχασες να μας πεις πως ειναι οι τιμες γενικοτερα).
Καλημερες!!!
:)))

Dee Dee είπε...

Αντωνη

οι τιμες ειναι και αναλογες με το μαγαζι που επιλεγεις. Στις ταβερνες που τrωγαμε εμεις μας εβγαινε περιπου 40 ευρω τα 2 ατομα. Εμεις βεβαια συνηθως παραγγελνουμε το μισο μενου επειδη ειμαστε λιγουρηδες :):) Σε 1-2 ταβερνουλες που πηραμε ψαρια πληρωσαμε περιπου 80-90 € αν θυμαμαι καλα. Εχει και φτηνα μαγαζια εχει και πιο ακριβα.

Στο mercurius που αναφερω το κοκτειλ (mojito) ειχε 10 €....οσο εχει το ποτο στο Αλλατινι (ειδα οτι εισαι απο Θεσσαλονικη!).

Φετος λεμε να παμε Λευκαδα. Θα προσεξω τις τιμες και θα ειμαι πιο κατατοπιστικη απο δω και περα :)

αντωνης είπε...

Ευχαριστω και παλι.

Ααα, Λευκαδιτσα αγαπημενη!!! Που θα μεινετε;;; Να προτεινω μερος;
(δεν εχω παει διακοπες, αλλά εχω κανει φανταρικο 7 μηνες στο νησι και το ξερω αρκετα καλα)

(οσο για το αλλο, που λεει οτι ειμαι Σαλονικιος;;; Στην Αθηνα μενω. Επανω απλα εχω συγγενεις)

Dee Dee είπε...

αντωνη μου

εκανα λαθος για το Σαλονικιος, συγνωμη :) Μπερδεψα τα προφιλ :):):)

Και βεβαια να προτεινεις μερη για τη Λευκαδα!!! Ακομα ψαχνουμε να βρουμε. Οποτε εχεις χρονο περιμενω να με κατατοπισεις για τη Λευκαδα :)