Πέμπτη, 22 Μαΐου 2008

Πόρος

Για αρχή, θα σας προτείνω ένα μέρος για εκδρομή –ειδικά όσοι είστε κοντά στην Αθήνα- αλλά και για διαμονή, γιατί όχι. Το νησάκι του Πόρου. Είναι πολύ κοντά οδικώς από την Αθήνα. Μέσω της εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου, θα ταξιδέψετε μιάμιση ώρα έως την Επίδαυρο κι από κει, από έναν παραθαλάσσιο νέο δρόμο, του οποίου η θέα θα σας αποζημιώσει καθώς ταξιδεύετε, σε λιγότερο από μια ώρα θα είστε στον Γαλατά. Μπορείτε και μέσω Πειραιά με δελφίνι.

Να μην ξεχάσετε να κάνετε μια στάση στο χωριό Καλλονή, που παράγει όλων των ειδών φυτώρια λουλουδιών, που θα σας ξετρελάνουν. Αν κάνετε τον κόπο και αναζητήσετε θερμοκήπια, θα μαγευτείτε από χρώματα και μυρωδιές. Όσοι ασχολείστε με φυτά, εκεί μπορείτε να αγοράσετε υπέροχες ποικιλίες και να κάνετε τους κήπους και τις βεράντες σας πραγματικές «καλλονές».

Ο Γαλατάς είναι παραθαλάσσια πόλη, στης οποίας το λιμάνι είναι όμορφα να πιείτε καφέ ή ποτό το βράδυ, για να βλέπετε απέναντι τα φώτα του Πόρου. Από κει σε μικρά καραβάκια, που πηγαινοέρχονται όλο το 24ωρο το καλοκαίρι, με 0,80 ευρώ θα βρεθείτε σε λιγότερο από πέντε λεπτά, στον Πόρο.

Το λιμάνι είναι πλακόστρωτο, πολύ καθαρό και ιδιαίτερα φροντισμένο από το δήμο και προσφέρεται για ατελείωτες βόλτες. Είναι γραφικά και όλα τα σπίτια είναι χτισμένα σε ύψωμα σαν να κρέμονται, πράγμα που κάνει την διαμονή φανταστική, λόγω της υπέροχης θέα ς. Όλα αυτά αν βέβαια δεν ψάχνετε για κάτι πολύ κοσμοπολίτικο.

Έχει το νησιώτικο στυλ, με πολλά λουλούδια και χρωματιστά σπίτια, που απολαμβάνεις όταν περπατάς στα γραφικά του σοκάκια. Είναι ότι ακριβώς χρειάζονται οι ρομαντικοί και οι ερωτευμένοι. Οι βόλτες στα στενά δρομάκια θα σας αποζημιώσουν για την επιλογή. Μην ξεχάσετε να ανεβείτε στον πύργο-ρολόι, στο ψηλότερο μέρος του νησιού, από όπου θα αντικρίσετε μια εκπληκτική θέα.

Είναι καταπράσινο νησί, με πολλά πεύκα και όμορφες παραλίες, στις οποίες μπορείτε να έχετε πρόσβαση με τοπικά λεω φορεία, κάθε μια ώρα, αν και για τους πιο τολμηρούς, νοικιάζονται βαρκούλες ή ποδήλατα.

Οι επιλογές σας από μπαρ και μαγαζιά είναι παντός τύπου. Να μην παραλείψετε να φάτε παγωτό ή γαλατομπούρεκο στο ζαχαροπλαστείο του «Θανάση», στο οποίο θα πρέπει να έχετε αρκετή υπομονή, γιατί συνήθως γίνεται χαμός. Αλλά θα σας ανταμείψουν οι φρεσκότατες υπέροχες γεύσεις.

Μια βόλτα που πραγματικά θα απολαύσετε! (Οι φωτογραφίες είναι από την δική μου βόλτα, μην κρίνετε αυστηρά)

Να ευχαριστήσω την Κατερίνα για την πρόσκληση και να συγχαρώ τα κορίτσια για την υπέροχη ιδέα τους, να κάνουν έναν άτυπο τουριστικό οδηγό διακοπών, που μπορεί να μην έχει επίσημα στοιχεία (αν και βλέπω ότι το επισημοποίησαν το θέμα), αλλά παραθέτει προορισμούς καρδιάς κι αυτό είναι το πιο σημαντικό. Ένας τόπος δεν είναι αντικειμενικά όμορφος κι αποδεκτός από όλους με τον ίδιο τρόπο. Αυτό που μπορεί να αλλάξει εδώ, είναι οι προσωπική ματιά, που δίνει άλλη αξία στις λέξεις, τις περιγραφές και τις εικόνες.


Καλό μας ταξιδιάρικο καλοκαίρι!

15 σχόλια:

αντωνης είπε...

καλησπερα Freedula :))

Να σε ρωτησω κατι για τον Πορο, γιατι ενω ειναι πολυ κοντα δεν εχει τυχει ακομα να επισκεφθω το νησι αυτο.

Θα το προτεινες και για διακοπες, ή μεχρι 4-5 μερες;

Και κατι αλλο, απο τιμες πως ειναι;

(χαρηκα που σε βρηκα και εδω)

Freedula είπε...

Ειναι μικρό νησάκι. Δεν είναι για τύπου διακοπές πολλών ημερών, εκτός κι αν το συνδυάσεις με βόλτες στις γύρω περιοχές. Θα έλεγα ότι είναι για 2-3 μέρες ξεκούραση, δεν προσφέρεται για περιήγηση μεγάλη, είναι μικρό. Αν και να σου πω την αλήθεια εγώ θα έμενα και περισσότερες άνετα (αν ήθελα ήρεμες διακοπές), συνδυάζοντας το με μονοήμερες σε Επίδαυρο, Ναύπλιο, Τολό, Σπέτσες κλπ.

Για αρχή θα στο πρότεινα ανεπιφύλακτα για ΣΚ.

Freedula είπε...

Α κι από τιμές είναι πολύ καλά. Και σε διαμονή και δε φαγητό. Εγώ δεν έχω μείνει, αλλά φίλοι μου, που έμειναν πρόσφατα μου είπαν ξενοδοχείο σουπερ 30-40 ευρώ. Κι από φαγητό τιμές πολύ λογικές. Μόνο τα ουζάδικα είναι τσιμπιμένα.

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

freedula μου, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω εδώ!
Υπέροχα μας τα λες, κοίτα να δεις τώρα, μου ανοίγεις μονοπάτι σε κάτι που ούτε καν το είχα σκεφθεί!
Οι παραλίες είναι καλές; Γιατί π.χ. μου άρεσε αυτό που πρότεινες, διαμονή στον Πόρο και εξορμήσεις στην Πελοπόννησο. Θέλαμε φέτος να κατέβουμε Πελοπόννησο αλλά σκεφτόμασταν την ταλαιπωρία γιατί θα έπρεπε κάθε μέρα ή κάθε δυο μέρες να αλλάζουμε τόπο διαμονής, και δεν είναι προς το παρόν αυτό το ζητούμενο. Μου φαίνεται ελκυστική βάση ο Πόρος...
Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ ωραίες, δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τις "καλλιτεχνικές", αλλά πιο ωραία η διάθεσή σου!
Φιλιά και καλωσόρισμα στην παρέα!

αντωνης είπε...

freedula, ευχαριστω για τις απαντησεις
:)

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Επ, και για κοιτάξτε λίγο κάτω...
κάτω τέρμα!
Αμερική και Ελλάδα ψάχνουν για αποδράσεις!
Το χεράκι της Dee Dee ...

Dee Dee είπε...

freedula μουυυυυυ

πολυ ωραιος προορισμος! Μας λειπουν ατομα απο νοτια Ελλαδα! Να καταιβουμε κι εμεις απο τα βουνα να τα γνωρισουμε :):)

Οι φωτογραφιες υπεροχες, εμενα μου ταιριαζει πολυ η ματια σου! Η αισθηση που μου δινεις για τον Πορο επισης μου παει πολυ! Εχουμε μουχλιασει και ψαχνουμε παντα διακοπες διπλα στο σπιτι μας. Ελπιζω να ξεκουνηθουμε και να μαθουμε να γυριζουμε την Ελλαδα, αν την δεις σε παγκοσμιο χαρτη, μια κουτσουλια ειμαστε, μπορουμε να την γυρισουμε ολη :)

Πολυ χαρηκα που συμμετειχες, μεγαλωνει η ομαδα και πλουτιζει και το μπλογκακι μας :)

Φιλακιαααα

Dee Dee είπε...

Πρεπει να ειμαι πολυυ ερωτευμενη ή καθολου μα καθολου παρατηρητικη!

Το πρωι μπηκα, σχολιασα στην κατω αναρτηση και δεν ειδα τη δικη σου :)

Και μου εκανε και εντιπωση που ανεφερε η ομπρελιτσα τον Πορο, σκεφτομουν τι δουλεια εχει να "πεταχτει" μεχρι τον Πορο ενω ξερω οτι τρεχει και δε φτανει αυτες τις βδομαδες :):):)

Ειμαι εντελως γιουχου ομως ε; ε; ε; :):):):)

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!!!

Freedula είπε...

dee dee

Βρε τρελοκομείο ακόμα γελάω...

Το κακό είναι ότι η δική μου ανάρτηση μπροστά στις δικές σας είναι χάλια, αλλά στην επόμενη θα οργανωθώ καλύτερα ναι;

Φιλάκια

Freedula είπε...

Να κοίτα τώρα που θα γελάει η Κατερίνα. Κι εγω ξέχασα να απαντήσω στην ομπρελίτσα. Α δεν πάμε καλά εδώ μέσα.

Δεν μπορώ αγαπημένη μου ομπρελίτσα να σου εγγυηθώ ότι ο Πόρος θα είναι καλή βάση να γυρίσεις όλη την Πελ/νησο. Θέλει λίγο μελέτη το πράγμα για να μην είναι κουραστική η επιστροφή από μακρινά σημεία.

Μη με σκυλοβρίζεις κιολας μετά :)

αντωνης είπε...

ας απαντησω εγω που ειμαι τριγυρω, η dee μαλλον κοιμαται τετοια ωρα.

Χαλια δεν ειναι η αναφορα σου στον Πορο. Απλα οι υπολοιπες ειναι πολυ πιο αναλυτικες.

Και οσο για το αλλο που εγραψε η ομπρελιτσα, δε νομιζω να ειναι ελκυστικη βαση ο Πορος για να δεις ολη την Πελοποννησο.
Αν και γενικοτερα διαφωνω με αυτο. Για μενα ειναι καλυτερο να δεις ενα νομο πχ. καλα παρα δυο νομους μετρια.

Dee Dee είπε...

Εγω απο τις 11 και μετα ροχαλιζω κιολας :):)

Να απανταται εσεις για μενα :):):)

xxxxx

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΑΠΟ ΕΔΩ?????

Dee Dee είπε...

ανωνυμε

τι ειδους πληροφοριες χρειαζεσαι;;

Θα ενημερωσω τη freedula οτι την ψαχνεις για απαντησεις :)

Καλημερα !

Freedula είπε...

Εδώ είμαι να απαντήσω. Σε τι όμως δεν ξέρω!