Παρασκευή, 23 Μαΐου 2008

ΝΑΞΟΣ

Καταρχας θελω να ευχαριστησω τα δυο γλυκα κοριτσια του blog αυτου, που μου εδωσαν και μενα την ευκαιρια να γραψω εδώ. Thanks dee dee, thanks κοκκινη ομπρελλα.

Η πρωτη αναρτηση δεν θα μπορουσε να αφορα άλλο μερος από το νησι που εχουμε επισκεφθει τα τρια τελευταια καλοκαιρια. Είναι η Ναξος.

(στη φωτο η χωρα οπως φαινεται απο την Πορτάρα)

Κατά τυχη πηγαμε εκει για πρωτη φορα το 2005. Και ξαναπηγαμε και το 2006 και το 2007. (Δυστυχως φετος δεν θα παμε και πολύ θα μου λειψει).

Ξεκιναω με εντυπωσεις και προτασεις για το πανεμορφο αυτό νησι.


Φτανοντας στο νησι, βγαινουμε στη Χωρα. Είναι μια πολύ ομορφη περιοχη οπου δεσποζει στην ακρη η Πορταρα, που λεγεται ότι ηταν η εισοδος για το ναο του θεου Απολλωνα.

Στη μεση της Χωρας και ψηλα είναι το Καστρο, το οποιο φτιαχτηκε για να προστατευει τους ντοπιους από τις επιδρομες των πειρατων. Είναι κατι ξεχωριστο μεσα στη Χωρα το Καστρο.

Εμεις και τις 3 φορες που πηγαμε μειναμε στον Αγιο Προκοπη, μια παραλια που απεχει περιπου 7 χλμ από τη Χωρα. Είναι μια περιοχη που εχει αναπτυχθει τουριστικα τα τελευταια χρονια. Εχει μια καταπληκτικη παραλια αρκετα μεγαλη και σε πλατος και σε μηκος. Τα νερα είναι πεντακαθαρα και καταγαλανα.

Η περιοχη εχει τα παντα, από ενοικιαζομενα δωματια ή στουντιος διπλα στην παραλια, μεχρι και ξενοδοχεια λιγο εως αρκετα πιο μακρια.

Εμεις επειδη ειχαμε την τυχη την πρωτη φορα που κατεβηκαμε στο νησι να είναι μετα τις 25 Αυγουστου, μαθαμε πολλα από τους ντοπιους γιατι η δουλεια τους ειχε κοψει αρκετα. Και βεβαια μετα από 3 χρονια συνεχομενα μας εχουν μαθει με τα μικρα μας ονοματα πολυς κοσμος.

Και τις τρεις φορες διαλεξαμε να μεινουμε σε δωματια που είναι κοντα στην παραλια. Την πρωτη φορα βρηκαμε ένα 3κλινο δωματιο με κουζινακι μεσα, ένα στενο μακρια από την παραλια.

Και τις 2 επομενες μειναμε ακριβως διπλα στην παραλια, σε μια οικογενειακη επιχειρηση που ειχε κατω καφετερια και πανω τα δωματια.

Δεν προτιμουμε τα ξενοδοχεια γιατι αν πληρωσουμε παραπανω χρηματα στη διανυκτερευση θα αναγκαστουμε να μεινουμε λιγοτερες μερες.

Το δωματιο που μεναμε τις 2 χρονιες ειχε ένα τεραστιο μπαλκονι από οπου η θεα είναι αυτή.

Αυτό εμεις δεν το αλλαζουμε με κανενα σουπερ λουξ ξενοδοχειο.

Διπλα στον Αγιο Προκοπη, υπαρχουν άλλες δυο παραλιες εξισου καλες.

Η Αγια Αννα, που είναι λιγο μικροτερη παραλια με πιο νεανικο κοινο. Εχει αρκετα μαγαζια επανω στην παραλια, από ταβερνες μεχρι beach bar.

Και η Πλακα αμεσως μετα, που ακομα δεν είναι τοσο πολύ ανεπτυγμενη τουριστικα.

Τα νερα είναι ιδια και στις τρεις αυτές παραλιες, πεντακαθαρα και καταγαλανα. Σπανια πιανει κυμα, είναι κανονικα σε βαθος και όχι πολύ ζεστη η θαλασσα, αλλά ουτε παγωμενα.

Μπορει καποιος να κανει τις διακοπες του χωρις να παει πουθενα αλλου. Εχει τα παντα, από ταβερνες, ουζερι, εστιατορια μεχρι καφετεριες και μπαρακια.

Αλλά δεν αξιζει να μεινει καποιος μονο σε αυτά τα μερη.

Η Ναξος είναι μεγαλο νησι, το μεγαλυτερο των Κυκλαδων. Εχει πολλα χωρια, τα γνωστοτερα των οποιων είναι το Φιλοτι και η Απειρανθος. Πολύ ωραιο και γραφικο ψαροχωρι είναι και ο Απολλωνας στη βορεια πλευρα του νησιου.

Μια βολτα στο νησι πρεπει να γινει.

Στη Χωρα τωρα, μαζευεται πολυς κοσμος το βραδυ.

Η παραλια της χωρας λεγεται Αη Γιωργης. Είναι μια συμπαθητικη παραλια, την οποια προτιμουν οικογενειες. Σε αυτή την περιοχη εχει και πολλα ξενοδοχεια.

Στη Χωρα εχει τα παντα. Μαγαζια με τοπικα προϊοντα, καφετεριες, μπαρακια, ψαροταβερνες, ουζερι, μεζεδοπωλεια, εστιατορια κ.α.


Να πω και λιγα λογια γιατι μου αρεσει η Ναξος.

Είναι ένα νησι με πολλες ομορφιες.

Εχει πολύ ομορφες παραλιες

Είναι μεγαλο και μπορεις να κανεις και βολτες στα πανεμορφα χωρια της.

Και το βασικοτερο για μενα.

Οι ντοπιοι, οι Αξωτες και οι Αξωτισσες είναι ντομπροι ανθρωποι. Δεν ζει το νησι από τον τουρισμο και αυτό εχει σαν αποτελεσμα να μην σε κοιταν στην τσεπη.

Και φυσικα η μουσικη της.

Το νησι επισης είναι αυταρκες από τροφιμα και εχει και πολύ καλα προϊοντα. Θα αναφερω για παραδειγμα τα τυροκομικα, τα κρεατικα (κυριως αρνια και κατσικια), το ουζο, το ρακη και φυσικα η πατατα της Ναξου (για μενα η καλυτερη πατατα που εχω φαει). Και εχει και ένα τοπικο προϊον, το λικερ που φτιαχνουν από κιτρο.

Προτεινομενα μαγαζια για φαγητο ή ποτο

-Στον Αγιο Προκοπη

*Ταβερνα η Ανεσις (για μαγειρευτο φαγητο)

*Πιτσαρια Colosseo (από τις καλυτερες πιτσες)

Εχει και κανα 2 μπαρακια εκει στον παραλιακο δρομο, που λειτουργουν ολη τη μερα

-Στην Αγια Αννα

*Οικογενειακη ταβερνα η Γοργονα (μαγειρευτο φαγητο και πολύ καλο ψαρι, ψαρεμενο με το δικο τους καϊκι. Αν ειστε τυχεροι και βρειτε αστακο, να φατε οπωσδηποτε αστακομακαροναδα. Από τις καλυτερες που εχουμε φαει)

-Στη Χωρα

*Το εστιατοριο της Ειρηνης (ντοπιες νοστιμιες και πολύ ομορφο περιβαλλον. Must η χωριατικη σαλατα με ξινομυζηθρα Ναξου).

* Ψαροταβερνα ουζερι τα δελφινακια. Φρεσκο ψαρι. Must η «γουνα» στα καρβουνα, η μακαροναδα θαλασσινων και το σαγανακι.

* Το μεζεδωπολειο Μεζε-Μεζε. Κορυφαιο στο ειδος του. Όλα τα πιατα είναι ένα και ένα, must το σαλατουρι.

*Για σμυρνεικους μεζεδες υπαρχει το μεζεδοπωλειο «η Σμυρνη».

Όλα αυτά είναι στον παραλιακο δρομο της Χωρας.

Από την άλλη μερια προς τον Αη Γιωργη εχει ένα πολύ καλο μεξικανικο εστιατοριο, στο δρομο για την πλατεια Πρωτοδικειου.

Από τη μερια του Δημαρχειου, εχει αρκετα μπαρακια οπου η θεα προς το Καστρο και την Πορταρα είναι καταπληκτικη ιδιως το βραδυ.

Και το must στη Χωρα είναι το κορυφαιο στο ειδος του Wafflas House. Απιστευτες γευσεις παγωτου, φτιαγμενο από ντοπιο γαλα. (αλλά θελει υπομονη ή τυχη για να βρειτε τραπεζι).

-Προτασεις για αγορες

  • Το «Ματι της Ναξου». Είναι μια πετρα από την οποια φτιαχνουν κοσμηματα.
  • Τυροκομικα προϊοντα. Γραβιερα και οπωσδηποτε αρσενικο ειτε από το μαγαζι του συνεταιρισμου στην παραλιακη οδο ειτε από το μαγαζι του Τσιμπλακη στην οδο που κατεβαινει για το λιμανι ειτε από το μαγαζι του Κουφοπουλου στον ιδιο δρομο (αν δεν με απατα η μνημη μου λεγεται Παπαναστασιου)
  • Κιτρο και ουζο Βαλληνδρα

Οι τιμες στο νησι είναι κανονικες. Σιγουρα παντως γι’ αυτό που προσφερει δεν είναι ακριβο μερος, το αντιθετο.

Εδώ να πω ότι η Ναξος δεν είναι νησι για νεολαια, δηλαδη δεν εχει εντονη νυχτερινη ζωη. Αλλά μαλλον αυτό είναι επιλογη των ντοπιων. Περισσοτερο το προτιμουν ζευγαρια όχι μικρα σε ηλικια (δηλαδη από 30-35 και ανω) και οικογενειες με μικρα παιδια.

Από ξενο τουρισμο εχει κυριως Ιταλους και αρκετους Σκανδιναβους.

Επισης ένα θετικο για καποιον που θελει να συνδυασει διακοπες σε παραπανω από ένα μερη, είναι πολύ κοντα η Παρος, οι Μικρες Κυκλαδες (Ηρακλεια, Κουφονησια, Δονουσα και Σχοινουσα) όπως και η Αμοργος.

Αυτά τα μαλλον πολλα ειχα να γραψω για τη λατρεμενη Ναξο. Ελπιζω να μην ηταν πολύ κουραστικο ολο αυτό.

Προτεινομενα links

http://www.naxos-island.com/

http://www.naxosisland.eu/

http://www.naxos.gov.gr/

Και να τελειωσω με το γνωστο συνθημα



EAST OR WEST

NAXOS IS THE BEST


(οι φωτογραφιες ειναι ολες τραβηγμενες απο μενα)



38 σχόλια:

marianaonice είπε...

Κατ΄ αρχήν πολύ ωραία δουλειά Αντώνη!! Συμφωνώ ότι η Νάξος είναι πολυαγαπημένη. Οι άνθρωποί της πράγματι ντόπροι και καλόκαρδοι. Έχω φίλους Ναξιώτες.
Τώρα συμπληρωματικά θα πω ότι στο Ενετικό Κάστρο στο οποίο προϋπήρχε λένε βυζαντινό, αυτό που με εντυπωσίασε είναι η παλιά πόλη μέσα σ΄ αυτό, ο πύργος του Σανούδου και τα αρχοντικά της με τα οικόσημά τους, καθως και η καθολική Μητρόπολη της Νάξου, αλλά και η θέα της πόλης και του Αιγαίου μέσα απ΄ αυτό.
Επίσης από το μαγαζί του Τσιμπλάκη πρέπει οπωσδήποτε ν΄ αγοράσετε μέλι ναξιώτικο. Εγώ το παραγγέλνω και από εδώ και μου το φέρνουν σ΄ ένα πρακτορείο στο Μοναστηράκι.
Αχ πεθύμησα να ξαναπάω!!
Μπράβο Αντώνη!!

marianaonice είπε...

A!! ξέχασα πάλι (το μυαλό μου πάει το έχω χάσει τελείως) πολύ ωραίες φωτογραφίες!!!

αντωνης είπε...

Μαριαννα μου ευχαριστω που ηρθες πρωτη εδω : )))

Πολυ ωραιες και οι πληροφοριες για το καστρο και τους πυργους (που να τα θυμηθω ολα, ειναι αδυνατο).

Οσο για το μελι, καλο ειναι. Αλλά δεν ειναι σαν το κρητικο.

Ευχαριστω και για το σχολιο για τις φωτογραφιες.

:)))

Καλο βραδυ!!!

φάβα είπε...

καλοριζικο παιδια! τελειο κομματι παιζει, μπραβο :)
φιλια!

αντωνης είπε...

@φαβα, ευχαριστουμε!

Καλο σου βραδυ!

Freedula είπε...

Εγώ πάλι είμαι παιδί της Πάρου αλλά ποτέ δεν αξιώθηκα να πάω Νάξο. Καημό το έχω. Λες; Αλλά αφού δεν θα είσαι εκεί φέτος άσε δεν πάω, θα πάμε του χρόνου μαζί ναι;

Μπράβο Αντώνη μας προσεγμένη δουλειά!

αντωνης είπε...

Ιδεα που μου ηρθε μολις τωρα. Να κανουμε ενα ποστακι μαζι για την Παρο;

Ευχαριστω για τα καλα σου λογια Freedula. Απλα αυτο το μερος το λατρευω και οτι εγραψα τα νιωθω μεσα απο την ψυχη μου.

Καλο βραδυ!

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Αντώνη, η ψυχή σου έγινε καθρέφτης για να αντικατοπτριστεί η Νάξος φορώντας τα καλά της. Πώς να της αντισταθούμε, λοιπόν;
Πολύ ωραία την παρουσίασες, δεν έχω πάει, αλλά μετά την παρουσιάσή σου, την έχω βάλει στο τραπέζι των προτάσεων, δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι πήγες για 3 συνεχόμενα καλοκαίρια...
Φαντάζομαι τι ωραία είναι να πίνεις καφεδάκι πρωί στο μπαλκονάκι με τη θάλασσα πιάτο και τα βράδια να απολαμβάνεις το μονοπάτι που διαγράφει το φεγγάρι στη θάλασσα...
Μπράβο και πάλι αντώνη!

marianaonice, φάβα, freedula φιλιάxxx

αντωνης είπε...

Ομπρελιτσα σε ευχαριστω. Πραγματι η Ναξος ειναι μεσα στην ψυχη μου.


Αν θες μας λες τις αλλες προτασεις για να πουμε τη γνωμη μας.

Οσο για το μπαλκονακι με τη θεα στη πανεμορφη θαλασσα (και τα φωτα της Παρου στο βαθος), ειναι "ολα τα λεφτα".

Αξεχαστες στιγμες...

evaggelia-p είπε...

O Σανούδος κατέλαβε τις περισσότερες Κυκλάδες αμέσως μετά την Δ' Σταυροφορία, το 1207, και την έκανε κέντρο του δουκάτου του. Όταν πήγε, η πρωτεύουσα ήταν στο κέντρο του νησιού, στο κάστρο τ' Απαλείρου. Ο λόγος ήταν οι πειρατές που μαίνονταν τα παράλια και είχαν γίνει ο φόβος και ο τρόμος των κατοίκων. Όταν ήρθε ο Σανούδος γκρέμισε συθέμελα το κάστρο αυτό και μετέφερε την πρωτεύουσα στο σημείο που βρίσκεται σήμερα. Το κάστρο της Χώρας ξεχωρίζει από τα συνηθισμένα ενετικά κάστρα λόγω του ότι χρησιμοποίησε τα σπίτια για οχύρωση, με ενισχυμένους εξωτερικούς τοίχους που δεν άφηναν κανένα κενό. Λέγεται μάλιστα πως για την κατασκευή του χρησιμοποίησε την ξυλεία από τα καράβια που έφεραν τον ίδιο και τους άντρες του στο νησί, προκειμένου να μην έχουν δυνατότητα να φύγουν.
Δεν είμαι από τη Νάξο, αλλά είναι ο σύζυγος, την ξέρω καλά και την αγαπώ σαν τον τόπο μου. Και, εννοείται, τη συστήνω για διακοπές ανεπιφύλακτα!
Πολύ κατατοπιστική ανάρτηση, συγχαρητήρια :)

αντωνης είπε...

@Ευαγγελια, με τιμουν τα καλα λογια απο καποιον που αγαπα τη Ναξο οπως εσυ.
Να εισαι καλα!
:)))

Naxosisland.eu είπε...

More information http://www.naxosisland.eu/gr/about_naxos/about_naxos.html

Μόλις ανέβασα και το Ελληνικό
Καλό διάβασμα

Dee Dee είπε...

Πρωι πρωι μπηκα. Δεν διαβασα ακομα, μαγευτηκα απο τις φωτογραφιες....φαντασου ζημια που θα παθω μετα :)

Μηπως δεν ηταν καλη ιδεα αυτο το μπλογκ;;; Εχω καταμπερδευτει :):)

Οι φωτογραφιες υπεροχες Αντωνη. Θα περασω κι αργοτερα που θα εχω χρονο!

Καλημερα και καλη εβδομαδα!!!

Dee Dee είπε...

Ωραια, το διαβασα.....τι καταλαβες τωρα;; Δεν ξανακανω ανακοινωση για το που θα παω γιατι θα αλλαξω κι αλλες φορες γνωμη μου φαινεται!!!

Τωρα ψαχνω τα links που εβαλες. Ωραια δωματιακια εχει, προσεγμενα!

Πολυ ομορφη η αναρτηση Αντωνη! :)

αντωνης είπε...

@naxosisland.eu
Να εισαι καλα και να μας ταξιδευεις στο υπεροχο νησι σου.

@Dee
Τις φωτο τις εχω τραβηξει εγω περσι με την ψηφιακη. Τα αλλα δυο χρονια ειχα την αναλογικη μου μηχανη, αλλά δυστυχως δεν μπορω να τις περασω στον υπολογιστη για να τις ανεβασω εδω.

Το μπλογκ ειναι παρα πολυ καλη ιδεα, και το οτι εχεις μπερδευτει δεν ειναι τιποτα. Ολοι μας το παθαινουμε αυτο.

Καλημερα και καλη βδομαδα σε ολους.

αντωνης είπε...

@Dee thanks!!!
Μην κανεις ανακοινωσεις, ειναι πολυ νωρις ακομη.

Dee Dee είπε...

Αλλαξα τα χρωματα....με εχει πιασει κατι με το πρασινο τελευταια.

Αν δε σας αρεσει μου το λετε και αυριο πρωι το ξανακανω νησιωτικο το μπλογκ.

Γνωμη μπορουν να εκφερουν ολοι!!!

Καλο βραδακι:)

αντωνης είπε...

sorry, αλλά δεν μου αρεσει

Καλο βραδυ
:)

Dee Dee είπε...

Αντωνη το αλλαζω αμεσως :)

Μη ζητας συγνωμη, θα το βαλω στο δικο μου μπλογκ :):) Δε θα σκασουμε για τα χρωματα :)

Καλο βραδακι!

Dee Dee είπε...

Δεν θυμαμαι ακριβως τα προηγουμενα χρωματα....καπως ετσι δεν ηταν;;; :)

αντωνης είπε...

καλο ειναι dee, ουτε εγω θυμαμαι τα προηγουμενα
:)

astropeleki είπε...

Αντώνη εύγε!!!!!

Πολύ ωραία παρουσίαση για το ομορφότερο νησι των Κυκλάδων!!!!
Σίγουρα θα μπορούσες να πεις περισσότερα και να δείξεις πολλές πολλές πολλές ακόμη φωτογραφίες. Πάντως, στην σύντομη περιήγηση που έκανες για το νησι, ομολογώ που περιέγραψες αυτά που έπρεπε :)

Και εγώ με την οικογένεια μου, πριν αποκτήσουμε σπιτι στ' Απεράθου, μέναμε Αγιο Προκόπη. Δεν συγκρίνω καμιά θάλασσα με τα νερά του Αγίου Προκοπίου. Να σημειώσω, ότι η συγκεκριμένη θάλασσα έχει σημαιάκι ως μία από τις καθαρότερες θάλασσες του κόσμου. Τα νερά είναι αρκετά παγωμένα... Εγώ που συνηθιζω και μπαίνω μέσα στο νερό με την μία, στον Αγιο Προκόπη κοκάλωνα και πήγανα λάου λάου. Όμως, αξίζει!!! Νερά καθαρά, βλέπεις μέσα δίχως να βουτήξεις, όχι και ιδιαίτερα ρηχά, γαλανά νερά... Μια θάλασσα που θέλεις να την πιεις στο ποτήρι! Μία θάλασσα που χορταίνεις και μόνο στην θέα της!!!

αντωνης είπε...

Αστροπελεκι μου ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!!

Απλα να ξαναπω, εσυ αλλωστε το ξερεις, οτι αυτη η αναρτηση ηταν μια καταθεση ψυχης και αγαπης για το νησι και τους ανθρωπους του.
Οσο για τις φωτογραφιες, πολλες απο αυτες που εχω τραβηξει
α) ειναι απο την αναλογικη μηχανη και δεν τις εχω στο p/c
β) δεν ειναι με τοπια και το εχω ως αρχη να μη βαζω φωτογραφιες που εχουν ανθρωπους μεσα. Αυτες ειναι ιδιωτικες.

Οσο για τον Αγιο Προκοπη, δεν εχω λογια να περιγραψω τη μαγεια. Θα πω μονο τι μας ειπε μια ντοπια οταν της ειπαμε οτι ειναι λιγο κρυα τα νερα.
"Εδω τα νερα ειναι βαθια, καθαρα και κρυα. Αν θελετε ρηχα και ζεστα να πατε στον Αη Γιωργη" χαχαχαχαχα

Θα μπορουσα να γραψω πολλα παραπανω, αλλά δεν ηθελα να ειναι κουραστικο το θεμα.

Freedula είπε...

Λοιπόν εμφανίστηκα κι εγώ και δεν μ' αρέσουν αυτά που διαβάζω.

Dee πας καλα; Μια χαρά ιδέα είναι, είναι ακόμα μωρό, πρέπει να βρούμε χρόνο, να το χαιδέψουμε και να το περιποιηθούμε το μπλογκάκι μας και να το προωθήσουμε όπως πρέπει.

Να πω μόνο μια γνώμη, που μπορεί να μην είναι και σωστή. Μην βάζετε πολλές λεπτομέρειες στις αναρτήσεις νομίζω ότι είναι πολύ κουραστικό. Αυτό οι χρήστες μπορούν να το ψάξουν οπουδήποτε, δεν θα πειστούν από μας. Καλύτερα να παραουσιάζουμε ένα μέρος σαν τόπος που μας άρεσε και να έχει καθαρά προσωπικές απόψεις, νομίζω ότι αυτή θα είναι και η διαφορά από ένα επίσημο σιτε. Ειναι σωστό να αναφέρουμε μαγαζιά που πήγαμε πχ και ηταν ωραία ή φθηνά ή ξενοδοχεία. Αλλά τηλ γενικά κλπ μπορούμε να βάλουμε σε λινκ (άποψη που μου μεταφέρθηκε και από φίλους).


Αντώνη η συνεργασία περί Πάρου θα μπει σε εφαρμογή από ΣΚ, δεν προλαβαίνω με τίποτα, αλλά θα το κάνουμε

Dee Dee είπε...

freedula μου

θα συμφωνησω οτι μαλλον θα ειναι καλυτερα να κανουμε λιγο μικροτερες αναρτησεις. Να ειναι πιο προσιτες και με links για να μπορεσει να ψαξει ο καθενας περισσοτερα.

Αρχη ειναι ακομα, θα δουμε και τι αρεσει στον κοσμο γενικα. Να μας λες αποψεις των φιλων σου. Μεχρι στιγμης οι δικοι μου φιλοι μονο καλα λογια μου ειπαν.... με καλοπιανουν φαινεται :)

αντωνης είπε...

καλησπερες
@Freedula, η δικια μου αναρτηση ειναι μεγαλη; Παντως εγω τη μικρυνα οσο μπορουσα.

Πες μου τι απ' ολα ειναι περιττο για να ξερω.

(αν και νομιζω οτι "τεχνικες λεπτομερειες" ειναι καλο να μην τις συζηταμε απο εδω)

@Dee, μια μικρη παρατηρηση. Εγω δεν γραφω με τη σκεψη στο τι θα αρεσει στους αλλους, αλλά με βαση το τι αρεσει σε μενα.

:)))

αχτίδα είπε...

Μπράβο βρε κορίτσι μου πολύ δουλειά θέλει αυτό που κάνετε.Δυστυχώς δεν έχω πάει σ' αυτό το νησί και φαίνεται τόσο όμορφο.

αντωνης είπε...

@αχτιδα, αν βρεις ευκαιρια να πας. Ειναι πολυ ομορφο νησι.

:)))

Freedula είπε...

Καλημέρα σε όλους!

Τώρα που ξαναδιάβασα τι έγραψα στα γρήγορα, σηκώνει παρεξήγηση! Αντώνη έχεις δίκιο. Η αναφορά δεν έγινε για να πω ότι κάποια ανάρτηση δεν ήταν καλή, έτσι όπως το είπα φάνηκε κάπως.

Επίσης, αυτό που μου μετέφεραν δεν ήταν σε τίποτα αρνητικό, ίσα-ίσα. Ηταν μια προτροπή-σκέψη για τις αναρτησεις που θα ακολουθήσουν. Δεν το είδα σαν υπόδειξη γι αυτό και το έγραψα, γιατί το υποσχέθηκα σε φίλους που διαβάζουν οτι θα το μεταφέρω.

Αντώνη ο τρόπος ήταν λάθος έχεις απόλυτο δίκιο. Ταπεινά συγνώμη.

αντωνης είπε...

καλημερα και απο μενα σε ολους

Freedula :)))

astropeleki είπε...

Ακριβώς ακριβώς Αντώνη. Τα νερά είναι βαθιά και κρύα. Από κάτω περνούν ρεύματα που κρατούν τον Αγιο Προόπη μία από τις καλύτερες παραλίες.


Και σόρυ κιόλας, αλλά η Αγία Άννα και ο Άη Γιώργης, καμιά σχέση δεν έχουν όσον αφορά τη θάλασσα. Η μέρα με τη νύχτα είναι! Τι να λέμε τώρα!!!!!

αντωνης είπε...

@αστροπελεκι μου, συμφωνω. Εγω στην Αγια Αννα εχω κανει μονο 2 μπανια απο τα περιπου 50 στις 3 φορες που εχω κατεβει στο νησι και στον Αη Γιωργη καμια.
Αν ειναι να κατεβω κατω για να παω στον Αη Γιωργη, ασε δεν παω καθολου. Καθομαι εδω και πηγαινω στη Λουτσα, το ιδιο ειναι.

georgeadams είπε...

Καλησπέρα!

Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον το κείμενο σας.

Σκεφτόμουν να πάω φέτος στη Νάξο. Μετά από το διάβασμα του κειμένου σας δεν το σκέφτομαι πια. Είμαι σίγουρος! :)

Θα ήθελα μόνο λίγες περισσότερες πληροφορίες για τα μέρη που μείνατε.

Γιώργος

αντωνης είπε...

Καλησπερα Γιωργο.

Καταρχας να σε ευχαριστησω για τα καλα σου λογια.

Τι ακριβως πληροφοριες θα ηθελες; Για τις περιοχες ή για τα καταλυμματα;

Ανώνυμος είπε...

tragaianaxos.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα είμαι στη νάξο και πιστεύω ότι η πίτσα και η μακαροναδα στο colosseo ήταν επιεικως απαραδεκτα. Δεν το προτείνω. Το αλβανικό σέρβις και μαλλον ιδιοκτησία ειναι αθλια. Όσοι δεν πιστευτε δοκιμάστε κι θα κλαιτε τα λεφτά σας.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑΞΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΕΜΕΙΝΕ(ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΘΕΑ)ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

Ανώνυμος είπε...

Παρακαλώ ενδιαφερομαι και εγω για οικονομικό δωματιο στη Ναξο. Είμαστε οικογένεια 4 ατομων. Αν εχει καποιος κάποιο τηλέφωνο. Ολα οσα βρισκω ειναι πανάκριβα