Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2008

Μονη Αγιας Αναστασιας Φαρμακολυτρας


Μια κυριακη ξυπνησαμε και για να ξεφυγουμε λιγακι ειπαμε να παμε για καφεδακι στην Αγια Αναστασια. Να φυγουμε απο τη ζεστη και την φασαρια. Ειχα να παω απο πολυ μικρη. Ουτε μιση ωρα εξω απο τη Θεσσαλονικη, προς Γαλατιστα (Χαλκιδικη).

Φτασαμε κατα τις 11:00. Καθησαμε στο καφενεδακι( σερβιρετε και φαγητο ) που εχει εκει και πηραμε απο ενα καφεδακι και μια μπουγατσα. Χορτασα πρασινο, δροσια και ησυχια. Στην αρχη ηταν αρκετος κοσμος, μετα απο λιγο εφυγαν τα εκδρομικα πουλμαν και μειναμε 10-15 ατομα. Δεν θελαμε να φυγουμε.

Πηγαμε να αναψουμε ενα κερακι. Ειχε βαφτιση και δεν μπηκαμε μεσα στον Ναο. Μου αρεσαν πολυ τα μπαλκονακια της μονης, γεματα γλαστρουλες με λουλουδια.

Οσοι μενετε κοντα αξιζει να πατε μια ημερησια εκδρομη. Θα ανανεωθειτε και θα θαυμασετε το ομορφο τοπιο. Εχει γινει κι ενας οικισμος λιγο πιο κατω απο το μοναστηρι.....μηπως να ρωτουσα για τιμες;;; Απο εκει που μενω εγω ειναι σχεδον ενα τεταρτακι!

8 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πολυ ομορφα και γαληνια φαινεται.. Δε εχω παει.. Γενικα οτι βορειο μου εχει ξεφυγει.. Καλησπερα.. και σε ευχαριστουμε για το νοερο ταξιδακι.. :)

marianaonice είπε...

Δεν έχω πάει. Πρέπει να είναι γαλήνιο μέρος!
Όμορφη παρουσίαση και η μουσική τέλεια δεμένη με την ξενάγηση αυτή!
Μπράβο.
:)))

Dee Dee είπε...

Αρτιστακι μου

ειναι μακρυα απο σας. Θα πρεπει να το συνδιασετε με κατι αλλο για να το επισκεφτειτε. Αγιο Ορος οι αντρες, Χαλκιδικη.

Για τους βορειοελλαδιτες ομως, που ειμαστε κοντα, αξιζει μια ημερησια εκδρομουλα :)

Καλημερα :)

Dee Dee είπε...

marianaonice

η γαληνη ειναι ο,τι πιο πολυτιμο στις μερες μας, ε; :)

Αν σε φερει ο δρομος σου κατα τα μερη μας να το επισκεφτεις!!

Θα σας γραψω και για την Μονη της Εικοσιφοίνισσας,στην Δραμα. Εχει και πολλα δωματια να φιλοξενησει κοσμο και μπορειτε να πατε να μεινετε λιγες μερες.

Αρχισα τα μοναστηρια.....και να φανταστεις δεν ειμαι καθολου της εκκλησιας......ειμαι ομως της γαληνης :)

Καλημερα!

Freedula είπε...

Μου λέιψατε. Πολύ. Ηρέμησα με την ανάρτηση σου. Εφυγα για λίγο.

Σας φιλώ όλους. Εχω δύσκολες μέρες, κυρίως μέσα μου.

Dee Dee είπε...

freedula μου

να σου πω "υπομονη" θα ακουστει σαχλο.

Αλλα αυτο χρειαζεται. Θα ερθουν καλυτερες μερες.....σου το υποσχομαι....παντα ερχονται :)

Καλο απογευματακι!!

xxxxxx

akrat είπε...

ωραίο φαίνετε αλλά που είναι???
!!!!!!!!!!!!!

Dee Dee είπε...

akrat

καλημερα!

Ειναι περιπου 30 χιλιομετρα εξω απο Θεσσαλονικη προς Χαλκιδικη. Προς Βασιλικα, Γαλατιστα, Πολυγυρο.

:)