Παρασκευή, 8 Αυγούστου 2008

Φραγμα Θερμης - Θεσσαλονικη






Πολλοι Θεσσαλονικεις δεν γνωριζουν μια μικρη οαση, που ειναι λιγα λεπτα εξω απο την πολη. Περνουμε το δρομο προς Βασιλικα και φτανουμε στη Θερμη. Μεσα στη Θερμη εχει μικρες πινακιδες "προς Φραγμα" να ακολουθησουμε και φτανουμε στο φραγμα.

Υπαρχει μια καφετερια και μια ταβερνουλα πιο κατω. Η καφετερια ειναι ξυλινη, μου θυμιζει λιγο χειμερινο σαλε. Τα τραπεζακια εξω ομως, η δροσια και η ομορφη θεα το κανουν αγαπημενο καλοκαιρινο προορισμο για μια χαλαρωτικη εξοδο. Υπαρχει ενας ομορφος πεζοδρομος κατα μηκος του φραγματος, που οδηγει στην καφετερια, και μπορειτε στη διαδρομη να απολαυσετε τις χηνες, τα χελωνακια και τις παπιες. Μην ξεχασετε να παρετε μαζι σας φωτογραφικη μηχανη, υπαρχουν πολλα ομορφα σημεια να αποθανατισετε.

Σας υποσχομαι στο μελλον και φωτογραφιες με το φως της ημερας!

Σ' αυτη τη σελιδα μπορειτε να βρειτε και την λιστα πτηνων που μπορειτε να συναντησετε εκει! Λιστα πτηνων


Το τραγουδακι το σκεφτηκα μετα απο ενα απιθανο βιντεακι που ειδα το πρωι, που ανηρτησε η aliki στα ΑΣΠΡΑ ΚΟΧΥΛΙΑ.

Εκτος απο τις δυο πρωτες φωτογραφιες, τις υπολοιπες της τραβηξα, πριν λιγες μερες, που ειχαμε παει εκει για κρασακι, με την Ομπρελιτσα μου και την mAuVe μου .

9 σχόλια:

marianaonice είπε...

Φαίνεται φανταστικό μέρος.
Σ΄ ευχαριστούμε dee dee που μας το γνώρισες. Θα το έχουμε υπόψη μας!

Dee Dee είπε...

Ειναι πολυ ωραιο μερος!!!
Ειναι και κοντα στο σπιτι μου και πηγαινουμε συνεχεια :):)

Καλο βραδακι mariaonice!!!

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι υπάρχει τόσο υπέροχο μέρος, τόση φύση μια ανάσα κυριολεκτικά από τη Θεσσαλονίκη!
Λες και μπαίνεις ξαφνικά σε έναν άλλο κόσμο, τόσο κόντρα στην πραγματικότητα της πόλης που αγκομαχάει παραπέρα, τόσο αφοπλισμένο απ' ότι θυμίζει αστικό περιβάλλον, που στην αρχή έχεις την αίσθηση ότι ονειρεύεσαι.
Ήταν τόσο όμορφα το βράδυ εκείνο που ανεβήκαμε! Θέλω να το δω οπωσδήποτε και μέρα. Μου έκανε εντύπωση και η εξυπηρέτηση στο αναψυκτήριο (να πω και για τις γεύσεις και το κρασάκι;μμμμ)!
Να σαι καλά Dee Dee μου που μας γνωρίζεις ειδυλλιακά μέρη αποδράσεων!
Τα φιλιά μου!

Aliki είπε...

κατα πρωτον
σ ευχαριστω για την αναφορα σου στο ονομα μου :)))
κατα δευτερον
η Ελλαδα εχει υπεροχα μερα που περνας ξαφνικα σαν απο μαγικο καθρεπτη.
κοχυλενιες σας ζηλευω :(
φιλακια Ντι Ντι μου και να εισαι παντα καλα.

αντωνης είπε...

dee μου, κατα συμπτωση εχει μια εκπομπη στην ΕΤ3 τωρα.

Πολυ ομορφο μερος!!!

:)

(παω να δω, ειχε διαφημισεις και ηρθα μονο για το σχολιακι)

Dee Dee είπε...

Ομπρελιτσα μου

να το δοκιμασουμε και χειμωνα, ναι;;;

Dee Dee είπε...

αλικακι

αναφερθηκα στο ονομα σου επειδη το αξιζεις :)

Υπαρχουν μικρες γωνιες διπλα μας που δεν γνωριζουμε. Ειναι υπεροχα στο φραγμα και πολλοι θεσσαλονικεις δεν εχουν ιδεα γι' αυτο το μερος!!!

xxx

Dee Dee είπε...

αντωνη μου

στην εκπομπη πρεπει να εδειξε πολυ περισσοτερα μερη απο οσα καταφερα εδω εγω με φωτογραφιες να δειξω. Ειναι πολυ ομορφα!!! Εσενα ειμαι σιγουρη οτι θα σου αρεσε :)

xxx

aris είπε...

ευχαριστουμε για την ενημερωση
ακριβως ο,τι εψαχνα!