Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2008

Πεζοπορια - Χορτιατης










Πριν δυο εβδομαδες ο Μυθος fm και η κινηση πολιτων Χορτιατη διοργανωσαν μια συναντηση για πεζοπορια. Ο φιλος μου outopios μας ειχε ενημερωσει αρκετα πιο πριν. Ειχα ενθουσιαστει με την ιδεα. Το ειχα ανακοινωσει και στον Δ και ειχαμε συμφωνησει να παμε. Σαν ξεχασιαρηδες ομως που ειμαστε, περασε εκεινη η μερα και το θυμηθηκαμε αμεσως μετα (ο νομος του Μερφυ).





Κανονησαμε ομως με τον outopio να βρεθουμε και να κανουμε μονοι μας την














διαδρομη. Ειχε παει, δεν ειναι σαν εμας, και





του αρεσε τοσο που θα ηθελε να το ξανακανει!. Ετσι βαλαμε ραντεβου την Κυριακη που μας περασε στην πλατεια του Χορτιατη . Πηγα, ηρθε και ο outopios με δυο φιλες του και αρχισαμε τον ανηφορο :) Στην αρχη ψιχαλιζε τοσο απαλα που δεν δωσαμε σημασια και συνεχισαμε. Μετα απο λιγο ομως δεν μπορουσαμε να το αγνοησουμε, αρχισε να ψιλοβρεχει και τα γυαλακια μου ηθελαν υαλοκαθαριστηρες. Ετσι καθησαμε για καφε σε μια πολυ ομορφη καφετερια πρωι πρωι και ηπιαμε εναν αχνιστο καφεδακο.......εκτος απο τον outopio, που πινει φραπε, χειμωνα-καλοκαιρι.

Η πεζοπορια μπορει να μην εγινε. Συνειδητοποιησα ομως ποσο κοντα απο το σπιτι μου ειναι ενα υπεροχο μερος για Κυριακατικα καφεδακια αν βρεχει και για πεζοπορια αν ειναι καλυτερος ο καιρος. Γιατι ειναι και καποιο υψομετρο και το κρυο ηταν λιγακι τσουχτερο :) Χαρηκα πολυ που γνωρισα και τον outopio απο κοντα. Εναν ανθρωπο που εκτιμω πολυ. Περασα μια πολυ ομορφη Κυριακη , διπλα στο σπιτι, σε ενα πολυ ομορφο μερος με καλη παρεα!!

Ο outopios στο blog του εχει περισσοτερες φωτογραφιες απο την πεζοπορια και βιντεακι για να




δειτε τα μερη. Εγω εβγαλα λιγες απο το χωριο














Χορτιατης και απο την καφετερια που καθησαμε.

Θα ξαναπαω πολυ συντομα!!

18 σχόλια:

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Τι ατμοσφαιρικές χειμερινές εικόνες.
Και για μια ακόμη φορά τόσο κοντά στην πόλη.
Πολλές φορές, εντελώς μηχανικά θα έλεγα, σκεφτόμαστε μόνο τους μακρινούς προορισμούς. Αυτές οι μικρές ημερήσιες αποδράσεις αξίζουν πολλά!

Οι φωτογραφίες σου υπέροχες.
Ελπίζω να πάμε μαζί κάποια στιγμή.
Τρελαίνομαι για τέτοια μέρη.

Την καλημέρα μου!

αντωνης είπε...

Καλημερα dee!

Πολυ ωραιες φωτογραφιες, και το μερος οτι πρεπει για μια κοντινη βολτα.

:)

Χριστιάνα είπε...

Τελικά όταν βλέπεις τα πράγματα απο κάποια απόσταση και μέσα απο ένα φωτογραφικό φακό, φαντάζουν διαφορετικά. Αν και ζω στον Χορτιάτη τα τελευταία 6 χρόνια, δυστυχώς η καθημερινότητα δεν αφήνει να δεις την ομορφιά του μέρους που ζεις. Ή εκτος κι αν ειναι αυτό που λένε "ότι δέν εκτιμάς όσο πρέπει αυτό που έχεις". Δυστυχώς δεν έχω ανέβει για πεζοπορία και το ζεστό καφενεδάκι, ακόμα κι αυτη τη στιγμή που γράφω, προσπαθώ να φανταστώ κατά που πέφτει. Πάντως σίγουρα εδω καταλαβαίνω τις αλλαγές των εποχών και απολαμβάνω τον χειμώνα όταν χιονίζει-δυστυχώς όχι και τόσο συχνά πλέον.

Dee Dee είπε...

ομπρελιτσα μου

ελα και θα σε παω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!

xxxxxxxx

Dee Dee είπε...

Αντωνη μου

απο κοντα να δεις την φυση εκει....απιστευτα χρωματα παντου!!!

xxxx

Dee Dee είπε...

Χριστιανα μου

το καφενεδακι λεγεται Περικληδες. Ειναι λιγο πιο πανω απο την πλατεια, στριβεις δεξια και στα 100 μετρα το συναντας στο αριστερο σου χερι :):) Σε κατατοπισα καθολου;; :)

Πεζοπορια ουτε εγω καταφερα να κανω. Στειλε μου μειλ να εχω το μειλ σου, οταν κανονισουμε ξανα για πεζοπορια να σε ενημερωσω. Ισως βολεψει κι ερθεις....κι εμεις παρεα θελουμε :)

Καλο Σαββατοκυριακο!

eirini είπε...

Και μένα να με πάρεις στην πεζοπορία... εντάξει φιλενάδα;!!!!
Και θέλω να πάμε και σ'αυτό το καφενεδάκι που πολύ το ζήλεψα!!!!
Καλημέρα σε όλους!!!!

Ένα ωραίο και ζεστό καφεδάκι!!!

eirini είπε...

Παιδιά βάζω link και από την σελίδα μου! Παίρνω και μια εικονίτσα από δίπλα... αν δεν σας πειράζει!!!

Dee Dee είπε...

Ειρηνη

τι να μας πειραζει. Μολις βρω χρονο θα σου στειλω και προσκληση αν θελεις να ανεβασεις κι εσυ αναρτηση με καμια εκδρομουλα!

Καλημερα ....καλη εβδομαδα

υ.γ. εσυ καταλαβαινεις καλα το τρεξιμο που εχω τωρα μεχρι τα Χριστουγεννα :)

xxxxx

eirini είπε...

Deedee μου σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!! θα σκεφτώ την πρώτη μου ανάρτηση και θα την κάνω σύντομα!

Αν καταλαβαίνω το τρέξιμο;!!! Απόλυτα σε καταλαβαίνω... όλοι θέλουν να ετοιμαστούν για να φάνε τα Χριστούγεννα!!!!!

Φιλάκια!!!! Και σε όλη την παρέα των αποδράσεων, πάλι φιλάκια!!!!!

Dee Dee είπε...

Ειρηνη μου

μην αγχωθεις για εδω....κανουμε και μηνες να ανεβασουμε αναρτηση. Το παμε χαΛαρααα οπως λεμε εδω στη Θεσσαλονικη :) Σιγα σιγα θα γινει ενας μεγααααλος τουριστικος οδηγος :):)

xxxxxxxxxxxx

αντωνης είπε...

Καλως ηρθες Ειρηνη στην ομορφη παρεα των Αποδρασεων!!!

:)))

αχτίδα είπε...

Χρόνια Πολλά κοριτσάκι να σε χαιρόμαστε!

marianaonice είπε...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
Είδα κι αυτές του Ουτόπιου!
Πρέπει να ήταν πολύ ενδιαφέρουσα εκδρομή και η παρεούλα σας καλή!

Χρόνια πολλά dee dee!

Dee Dee είπε...

αχτιδουλα μου

ευχαριοστω πολυ πολυ κι απο εδω γλυκια μου!!

Dee Dee είπε...

Μαρια μου

ηταν πολυ ομορφο το μερος και η παρεα! Μακαρι να ησουν εδω να πιναμε και μαζι ενα αχνιστο καφεδακι :)

Ευχαριστω για τις ευχες !!

marianaonice είπε...

Ίσως γίνει κι αυτό κάποτε dee dee!
Το πιστεύω ότι η παρεούλα θα είναι καλή!
Μαριάνα είναι το όνομά μου, αν και δεν έχει και τόση σημασία.
:))

Dee Dee είπε...

Μαριανα μου

μ' αρεσει που εχω ξαναδει να σε λενε Μαριανα και σκεφτηκα οτι κανω λαθος, να το θυμαμαι την επομενη φορα .....αλλα....παλι τα ιδια :):):) Το λεει και το ψευδωνυμο σου......αλλα εγω δε λεω να συμμορφωθω :):):):)

Θα το προσπαθησω ομως :):):)

Σε περιμενουμε για καφεδακι οποτε θελεις και μπορεις!!!!!

καλημεραααα :):)