Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2008

Παλαιος Αγιος Αθανασιος - Καϊμακτσαλαν


Χαρτης περιοχης
Ουτε μιση ωρα εξω απο την Εδεσσα βρισκεται ο Παλαιος Αγιος Αθανασιος. Ο Παλιός Αγ. Αθανάσιος απέχει 605 χλμ. από Αθήνα και μόλις 123 χλμ. από Θεσ/νίκη.

Ενα υπεροχο μικρο χωριο, με πετροκτιστα σπιτια και πολυ ζεστους ανθρωπους! Το σκηνικο ειναι κινηματογραφικο. Εχω παει δυο φορες και παντα νιωθω να με συνεπαιρνει το τοπιο και η ατμοσφαιρα!! Τα στενακια του, τα γραφικα κτιρια, η μυρωδια καμμενου ξυλου απο τα τζακια....!

Το χιονοδρομικο Καιμακτσαλαν απεχει μολις 13 χιλιομετρα και ειναι και ωραια διαδρομη. Στην καφετερια του χιονοδρομικου η εξυπηρετηση ειναι βεβαια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Καθησαμε 5ο λεπτα και δεν ηρθε κανεις για παραγγελια....καναμε 3-4 τσιγαρα....και φυγαμε :):):)

Η εξυπηρετηση ομως στα μπαρακια και στα εστιατορια στον Παλαιο Αγιο Αθανασιο ηταν αψογη, πραγμα που εκτιμω ιδιαιτερα, γιατι δεν ειναι συνηθισμενο φαινομενο στην Ελλαδιτσα μας!

Εμεις, την δευτερη φορα μειναμε στον ξενωνα "Ραχατι".


Το σαλονακι στο δωματιο μας στο "Ραχατι"
Το "Ραχατι" εξωτερικα

Πολυ ομορφα δωματια, προσιτες τιμες (αν θυμαμαι καλα, περσι τον Νοεμβριο, 70€ το δικλινο), πολυ φιλικοι οι ιδιοκτητες και στο κεντρο ακριβως του χωριου. Το αυτοκινητο το αφησαμε σε ενα ανοιγμα διπλα απο τον ξενωνα και το χρησιμοποιησαμε μονο για να παμε στο Καιμακτσαλαν. Τις υπολοιπες ωρες τριγυρνουσαμε παντου με τα ποδια επειδη ηταν ολα διπλα μας.

Στα δωματια υπηρχε τζακουζι και τζακι. Ξυλα αφθονα και σαλονακι....εμεις το εκμεταλευτηκαμε και μια βραδια πριν βγουμε μαζευτηκαμε ολοι στο δικο μας δωματιο, που ειχαμε αναψει το τζακι, και προπονηθηκαμε εκει με 1-2 ουισκακια :)

Σας το συνιστω ανεπιφυλακτα!!! Εγω το εχω ερωτευτει το μερος!!!







Παλαιος Αγιος Αθανασιος
Παλαιος Αγιας Αθανασιος (θεα απο το παραθυρο του δωματιου)
Η Βεγοριτιδα.....θεα ανεβαινοντας στο χιονοδρομικο Καιμακτσαλαν


Θεα απο τον δρομο για το Καιμακτσαλαν


Για περισσοτερες πληροφοριες για την ιστορια του χωριου μπορειτε να διαβασετε εδω

25 σχόλια:

αντωνης είπε...

Καλησπερα dee!
Άλλο ενα ομορφο μερος στη Βορεια Ελλαδα.
Για μας τους χαμουτζηδες πεφτει αρκετα μακρια.

Πολυ ομορφες φωτο, και ο ξενωνας σουπερ.

:)

eirini είπε...

Έχω πάει και είναι φανταστικά! Πολύ όμορφος ξενώνας! Την επόμενη φορά που θα πάω λέω να μείνω εκεί. Πανέμορφες φωτογραφίες!!!!!!!
Καλησπέρα σε όλους!

Dee Dee είπε...

Αντωνη μου

μακαρι να ειχα να σου προτεινω κατι κοντα σου! Τωρα προς το παρον ξεχνα τις εκδρομουλες γιατι οταν με το καλο γινεται 3 στην οικογενεια θα ειναι δυσκολο να φυγετε :)

Ειναι παραμυθενιο το μερος......αν εχετε καποια στιγμη μερες για να ταξιψετε ως εδω πανω, προτεινω να πατε!!

Καλημερα κουκλε :)

Dee Dee είπε...

Ειρηνη μου

δεν ειναι πολυ ατμοσφαιρικα ολα εκει;;; 'Η εγω εχω ερωτευτει το μερος και τα βλεπω ολα ετσι;; :)

Κοριτσαρα μου, δεν ξερω αν καταφερω να σε παρω για καφε αυτο το Σαββατοκυριακο. Εχω καποιες υποχρεωσεις....αλλα αν βρω χρονο θα σου στειλω μηνυμα, αν σε βολεψει να πεταχτουμε ως το κανταθ για ενα καφεδακο :)

φιλακιαααα

Crazy Tourists είπε...

Καλησπέρα!!
Πω πω! Ψήθηκα τρελά!!

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Τι μου κάνεις τώρα...
Θα αλλάξω προορισμό..., εγώ είμαι τρελή, το ξέρεις...
Έχω πάει τρεις φορές, και μόνη, και με το παιδί, και παρέα, ήταν όλες τις φορές σα σε παραμύθι!
Εκείνο που μου έμεινε εκτός από το παραμυθένιο σκηνικό, ήταν τα πυροτεχνήματα κάθε βράδυ, τα άλογα με τους αναβάτες τους στα δρομάκια και η εξυπηρέτηση, το χαμόγελο και η καλή διάθεση όλων. Πάρτυ με φόρεμα χαμόγελο. Το βράδυ επιβάλλεται το μπαράκι Ασάνγκα(έχω δύο χρόνια να πάω, ελπίζω να υπάρχει ακόμη). Έχει έξω μια ινδιάνικη σκηνή με τζάκι και πριν μπεις σε κερνάνε σφηνάκι (μες στο χιόνι)μέσα δε γίνεται πανικός, ωραίο ρεπερτόριο και απλότητα σε όλο της το μεγαλείο. Από τότε έχω να χορέψω σε μπαράκι. Όσο για το κρύο...μου έκανε εντύπωση ότι παρόλο που είχε μείον 13 δεν ...έτζουζε. Νοίκιασα και στολή και δοκίμασα και σκι, τρομάρα μου, μια εβδομάδα πιασμένη ήμουν... Προτιμώ τη βόλτα με το τεράστιο το όχημα χιονιού(δεν ξέρω πώς λέγεται...).
Μπράβο Κατερίνα, υπέροχη ανάρτηση, αγαπημένο το μέρος!

Λοιπόν, αυτήν την εβδομάδα έχει αποστολή. Το μέρος θα αποκαλυφθεί στη συνέχεια. Και αν είναι Αγιος Αθανάσιος, θα είναι το part 2!

Φιλιά,
να μη σου πω ότι καίγομαι να πάμε παρέα...

Dee Dee είπε...

crazy tourists

ειδα λιγο βαστικα τις φωτογραφιες στο blog σας....υπεροχες!!!!

Θα ξαναπερασω :)

Ευχαριστουμε που περασατε!

Καλο μηνα!!

Dee Dee είπε...

ομπρελιτσα μου

ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου μερη. Το εχουμε πολυ προσεγμενο και ξερουν να εξυπηρετουν! Ενας συνδιασμος πολυ δελεστικος :)

Αντε δουλευε τωρα γιατι σε 2 μερουλες φευγεις!!!! Να περασετε υπεροχα φιλεναδα!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

καλο μηνα!!!!

faraona είπε...

Παρα πολυ ομορφο μερος!!!
Το λατρευω...αν κι εχω να παω πολυ καιρο.Παλια το επισκεπτομουν συχνα χειμωνα καλοκαιρι.Ειναι ονειρο!

Dee Dee είπε...

faraona μου

εγω εχω παει μονο δυο φορες τα τελευταια 3 χρονια το ανακαλυψα :).....και ξετρελλαθηκα !

Φιλακιααα!!

tzonakos είπε...

Iδέα δεν είχα ! Πέρασα απο εκει κοντά το καλοκαίρι, ειδα πινακίδες που έδειχναν προς τα εκεί.
Ψήνομαι άγρια τωρα να πάω, ευχαριστώ για την ωραία περιήγηση.

Dee Dee είπε...

tzonako

να πας, ειναι προορισμος που εγω θα το ευχαριστιομουνα να παω μονη, με τον συντροφο μου ή με παρεα!! Καλα να περασεις και καλες γιορτες :)

Στέλιος Μ. είπε...

Αντώνη πολύ ωραία ιδέα και πολύ καλές πληροφορίες. Θα σας προσθέσω στο Αρατε Πύλας. Το ίδιο κάνω κι εγώ αλλά για την Κωνσταντινούπολη.

αντωνης είπε...

Στελιο, thanks!
Το εχω δει το μπλογκ σου για την Πολη.

Χρονια πολλα!

*Απλα να πω οτι το μπλογκ δεν ειναι δικο μου, αλλά συμμετεχουμε με χαρα σε μια ιδεα που ειχαν τα κοριτσια. Η Dee Dee και η Κοκκινη Ομπρελα.

Dee Dee είπε...

Ευχαριστουμε Στελιο για την διαφημιση!!!

Χρονια πολλα και καλες υπολοιπες γιορτες :)

Με την πρωτη ευκαιρια θα δω τη σελιδα που εχεις για την Κωνσταντινουπολη..... θελω πολυ να ερθω καποια στιγμη!!

Dee Dee είπε...

Αντωνη μου

το μπλογκ ειναι ολωνων, μην αρχισουμε τι ειναι ποιανου εδω μεσα! Εσυ σιγουρα θα εισαι και επι των δημοσιων σχεσεων :):):)

Καλες γιορτες!!

xxxxx

αντωνης είπε...

Καλες γιορτες Dee Dee μου!!!
Φιλια!
:)

kika είπε...

Dee dee νομίζω ότι θα επισκεφτώ πολύ σύντομα το "ραχάτι". Είναι και σχετικά κοντά .Μια χαρούλα τώρα που έχει και πολύ χιόνι στο Καϊμακτσαλαν.

Dee Dee είπε...

kika μου

να πας. Ειναι οτι πρεπει τωρα με τα χιονια. Θα βγαλεις και καταπληκτικες φωτογραφιες απο την λιμνη Βεγορετιδα ανεβαινοντας στο χιονοδρομικο!!

Παρτε καφε μαζι σας σε θερμος, εκει πανω (Καιμακτσαλαν)η εξυπηρετηση ειναι για τα μπαζα. Το ακουσα και απο αλλους, γ' αυτο το ξαναλεω :)

marianaonice είπε...

Πω πω!! υπέροχες φωτογραφίες!
Υπέροχο μέρος!!
Φοβερή περιήγηση!!

Dee Dee είπε...

Μαριανα μου

δε φανταζεσαι ποσο θα ηθελα να παω και φετος. Ολο κατι συμβαινει ομως και φετος δε μπορεσαμε να φυγουμε κανενα Σαββατοκυριακο. Ελπιζω να τα καταφερουμε μεχρι το τελος του χειμωνα!!

Καλο απογευματακι!!

xxxxx

marianaonice είπε...

Στο εύχομαι ολόψυχα!!

Niki είπε...

Καλημέρα σε όλους!!!Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμεί ο καθένας.Ο φετινός χριστουγεννιάτικος προορισμός με τον αρραβωνιαστικό μου ήταν το υπέροχο αυτό μέρος!Πραγματική μαγεία!Τα παιδιά στο Ραχάτι ήταν άψογα.Το δε φαγητό υπέροχο.Σίγουρα βάλαμε 1-2 κιλά σε 3 ημέρες.Το χιονοδρομικό, ένα από τα καλύτερα.Το μόνο προβληματάκι ήταν οι δρόμοι στο εσωτερικό του χωριού, αφού το χιόνι ήταν μισοπατημένο μισοπαγωμένο και ήμασταν αναγκασμένοι να βάζουμε αλυσίδες για να κυκλοφορούμε μέσα και να τις βγάζουμε,ώστε να μην χαλάσουμε το αυτοκίνητο, όταν βγαίναμε από το χωριό!Από Αθήνα, με καθαρούς δρόμους και καλή οδήγηση σε 5 ωρίτσες είσαι στον παράδεισο.Επιμένουμε Ελλάδα!
Καλημέρα σε όλους.Καλή χρονιά.
Σίγουρα θα ξαναπάμε με παρέα την επόμενη φορά!!!

Dee Dee είπε...

Μαριαννα μου

σε ευχαριστω :):):)

xxx

Dee Dee είπε...

niki

τα παιδια στο Ραχατι δεν ειναι πολυ ζεστα;;
Επειδη ειναι σε πολλα σημεια πλακωστρωτο ειναι λιγο επικινδυνα και για γλυστρες μεσα στο χωριο. Δε θα συνιστουσα τακουνια σε οποια παει :)

Φανταζομαι χροστουγεννα θα ηταν και στολισμενα και ακομη πιο μαγικα :)

Ευχομαι να ξαναπατε κι εσεις!

Καλο βραδακι!