Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΗΝ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΓΑ!



Η Πράγα (τσέχικα: Praha), είναι η πρωτεύουσα και μεγαλύτερη πόλη της Τσεχίας. Χτισμένη στον ποταμό Μολδάβα (Vltava) στην κεντρική Βοημία, έχει 1,2 εκατομμύρια κατοίκους. Αποκαλείται επίσης ως η χρυσή πόλη και μητέρα των πόλεων. Από το 1992, το ιστορικό κέντρο της Πράγας ανήκει στον κατάλογο παγκόσμιας κληρονομιάς της ΟΥΝΕΣΚΟ.
Μια πόλη που διαφυλάσσει την ταυτότητα και τον συναισθηματισμό της. Μεσαιωνική γοητεία, αρχιτεκτονικά ρεύματα με δόσεις από γοτθικό, μπαρόκ, αναγεννησιακό και αρ νουβό, 350 θέατρα, όπερα, 25 μουσεία, 100 πινακοθήκες και αμέτρητα τζαζ κλαμπ. Είναι χωρίς αμφιβολία από τις πόλεις με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην Ευρώπη.




Πρωτεύουσα, που για χρόνια αποτέλεσε την έδρα των Βασιλέων της Βοημίας, κάποιοι εκ των οποίων κυβέρνησαν αργότερα ως αυτοκράτορες της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, καθώς και σημαντικότατο εμπορικό κέντρο, το οποίο προσέλκυε εμπόρους από όλη την Ευρώπη.





Τα πρώτα σημάδια ζωής της πόλης εντοπίζονται στο δεύτερο μισό του 9ου αιώνα, όταν ο Πρίγκηπας Borijov I έκτισε το κάστρο Βύσεχραντ στην όχθη του Μολδάβα. Αργότερα αναπτύχθηκαν οικισμοί γύρω από το Κάστρο που χώρισαν την Πράγα σε μικρότερες πόλεις: η Παλιά Πόλη (stare mesto), η αποκαλούμενη coput regni (Η Κεφαλή του Βασιλείου), η μικρή πόλη (mala strana), η Νέα Πόλη (nove mesto) και η Καστρούπολη (Hradcany).

Το ρολόι του δημαρχείου, τουριστικό αξιοθέατο




Η Πράγα ήταν μια από τις λίγες ευρωπαϊκές πόλεις που έμειναν σχετικά άθικτες κατά τη διάρκεια των παγκόσμιων πολέμων. Υπάρχουν πολλά παλαιά κτηρία με όμορφες τοιχογραφίες.





Περπατήστε όσο μπορείτε παραπάνω μέσα στην Πράγα. Η Πράγα μοιάζει πραγματικά με παραμυθούπολη.





Η Πράγα είναι μια πόλη η οποία έχει παράδοση στην μπύρα η οποία είναι και το εθνικό της ποτό. Πολλές μπυραρίες λοιπόν και νόστιμο φαγητό...








Ευχαριστώ από καρδιάς την Ιωάννα και τον Αλέξη για τις φωτογραφίες!



ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ!!!

Πηγή πληροφοριών:Βικιπαίδεια

14 σχόλια:

marianaonice είπε...

Η Πράγα!!
Μοναδικός ταξιδιωτικός προορισμός!!
Πολύ όμορφες φωτογραφίες!!

eirini είπε...

Marianaonice καλησπέρα! Όντως είναι μοναδικός προορισμός! Ένα μικρό ζωντανό μουσείο!
Χαίρομαι που σου άρεσαν!
Καλή εβδομάδα!

Dee Dee είπε...

Ααααααχ τι μου κανεις!!!

Να σημειωσω οτι το ρολοι της Πραγας δουλευει με νερο και λενε οτι ο δημιουργος του μετα τυφλωθηκε για να μη μπορει να το ξανακανει. (Βεβαια αυτον τον μυθο τον εχω ακουσει και για καπου αλλου αλλα δε θυμαμαι για που. ¨η το ειχαν συστημα, η καποιος ζηλεψε την ιστορια καποιου αλλου)

Επισης η εθνικη μπυρα ειναι η budweisser (δε θυμαμαι αν γραφεται ετσι, αλλα δεν εχω και πολυ χρονο να ψαξω) :)

Υπεροχες φωτογραφιες, μαγικη πολη με υπεροχα πλακοστρωτα, την υπεροχη γεφυρα του Καρολου, υπεροχα φαγητα με πολυ σκορδο ....εμενα μ' αρεσει!!....εχει μια ομορφια ανεπαναλληπτη!

Ειρηνη καταπληκτικη αναρτηση!!! Ευχαριστουμε πολυ την αδερφη σου και τον αντρα της. Να πηγαινετε ταξιδια να μας ξεσηκωνετε :)

xxxxxxxxxxxxxxx

faraona είπε...

Μπραβο Ειρήνη!Πολυ ωραία η ανάρτηση!!!
Τοχω στο νου μου αυτο το μέρος χρόνια τώρα ..θα πάω που θα μου παει!!!

eirini είπε...

Deedee μου ήξερα ότι θα σου άρεζε!
Πολύ ωραίες οι πληροφορίες που μας έδωσες! Φοβερή η ιστορία του ρολογιού! είναι τόσο όμορφο όσο φαίνεται; Η αδερφή μου πάντως ξετρελλάθηκε! θέλω κι εγώ να πάω!
Προς το παρόν αρκούμαι στις φωτογραφίες!
Φιλάκια φιλεναδίτσα μου!!!!

eirini είπε...

Φαραόνα μου σ'ευχαριστώ! Κι εγώ θέλω πολύ να πάω!!!
Τί να κάνω όμως; Πήγα η έρμη και βούτηξα τις φωτογραφίες της αδερφής μου για να έχουμε να παρηγορούμαστε!
Πρέπει να είναι φοβερό μέρος!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!

Roadartist είπε...

Τέλεια!!!
Θέλω πάρα πολύ να πάω!!!
Πάντα τέτοια στα παιδιά..
Ευχαριστούμε για το ταξίδι!!

eirini είπε...

@Roadartist μου σ'ευχαριστώ!
Είναι πράγματι τέλεια! θέλω τόσο πολύ να πάω... τώρα, αυτή την στιγμή αν γίνεται!
Φιλιά!!!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Όπως το είπες, Ρηνιώ, μοιάζει με παραμυθούπολη! Άλλη ατμόσφαιρα, πραγματική απόδραση!
ΠΟλύ ωραία ανάρτηση και οι φωτογραφίες ιδιαίτερες. Δίνουν μια πολύ ωραία γεύση της πόλης!
Να ναι καλά τα παιδιά και να ταξιδεύουν!
Ωραία ιδέα,για να το σημειώσουμε στο μπλοκάκι με τα σχέδια....

Φιλιά πολλά πολλά!

Crazy Tourists είπε...

Πώ πω!!! Μπαίνει σίγουρα στη λίστα των απόμενων προορισμών!!
Υπέροχες φωτογραφίες!!

αντωνης είπε...

Ρηνουλα πολυ ομορφη αναρτηση!!!

Καλως ξεκινησες!!!

:))

eirini είπε...

@Ομπρελίτσα μου, θέλω τόσο πολύ να πάω κι εγώ εκεί! Μαγευτικό ταξιδάκι μου ακούγεται!
Τα παιδιά τράβηξαν πολλές φωτογραφίες... δεν ήξερα ποιά να πρωτοβάλω!
Μην στεναχωριέσαι, το επόμενό μου ταξιδάκι θα είναι σε σένα!
Φιλάκια!!!!

eirini είπε...

@crazy tourists ευχαριστώ! Πρέπει όντως να είναι υπέροχα! Τουρίστες δεν είσαστε; Μην κάθεστε... φύγαμε Πράγα!

eirini είπε...

@Αντώνη μου στο είχα πει, θα "κλέψω" τις φωτό και θα τις βάλω! Αφού δεν πήγα, τουλάχιστον έτσι ξεχνιέμαι!!!
Φιλιά πολλά!!!