Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2009

Λιμνη Μπελετσι

Η αναρτηση ειναι "κλεμμενη" απο τους crazy tourists ..... με την αδεια τους φυσικα :) Μια υπεροχη ιδεα!!


Σήμερα θα πάμε κάπου εδώ κοντά, μισή ωρίτσα από την Αθήνα! Σε έναν από του άγνωστους παραδείσους της Αττικής που λένε...


Στη Λίμνη Μπελέτσι... Η λίμνη βρίσκεται κρυμμένη στους πρόποδες της Πάρνηθας, απο τη μεριά των Αφιδνών και της Ιπποκρατείου Πολιτείας, λίγο πιο πάνω από το εκκλησάκι της Αγίας Τριάδας! Η πρόσβαση δεν είναι δύσκολη καθώς σε ολόκληρη τη διαδρομή, ο δρόμος είναι ασφαλτοστρωμένος.



Όταν είχαμε πάει, ένα χρόνο πριν, στον περιβάλλοντα χώρο δεν υπήρχε τίποτα. Τώρα, πλέον, υπάρχουν μια παιδική χαρά μερικά καθίσματα και κάποια ελαφάκια που βρήκαν καταφύγιο μετά τις περσινές φωτιές από την άλλη μεριά του βουνού...

Είναι ό,τι πρέπει για ένα σαββατιάτικο πικνικ ή για να χωνέψετε το μεσημεριανό που προηγήθηκε σε μια από τις ταβέρνες των Αφιδνών ή του Αγίου Μερκουρίου...

5 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Βρε, βρε τι μου θύμισες!!!
Θα ναι καμια 30ρια χρόνια που έχω να πάω στη λίμνη... τότε δεν είχε ασφαλτοστρωμένους δρόμους αλλά η πρόσβαση δεν ήταν πολύ δύσκολη.

Σε πρώτη ευκαιρία θα ξαναπάω... να αναπολήσω και να ζήσω νοερά ευτυχισμένες στιγμές που πέρασα στις όχθες της με καλή παρέα, φορητή ψηστιέρα, καλό κρασί και πολύ πολύ όρεξη για ζωή.

Υ.Γ σ΄ ευχαριστώ για την ανάρτηση που με γύρισε 30 τόσα χρόνια πίσω

eirini είπε...

Τί όμορφο μέρος! Δεν έχω πάει ποτέ! Να σου πω την αλήθεια ούτε που το είχα ακουστά! Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
Ευχαριστούμε Deedee!

Έχει και ταβέρνες εκεί ε;...

Dee Dee είπε...

μοναχικε λυκε

ζηλεψα την αναποληση σου :)

Χαιρομαι που σε ταξιδεψα σε τοσο ομορφες στιγμες ζωης...... κι ευχομαι να εχετε πολλες ακομα στο μελλον :)

Καλο απογευμα!!!

Dee Dee είπε...

Ρηνιω μου

δεν ξερω αν εχει ταβερνουλες. Δεν εχω παει ποτε. Μου αρεσε τοσο πολυ η τοποθεσια και ξαφνιαστηκα οταν διαβασα οτι ειναι τοσο κοντα στην Αθηνα. Δεν το ειχα ξανακουσει και φαινεται μια υπεροχη αποδραση!!

Φιλαρες κοριτσαρα μου!!!

Crazy Tourists είπε...

Ταβέρνες δεν έχει στη λίμνη αλλά μπορείτε να πάτε πιο κάτω, στα Κιούρκα ας πούμε!!