Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου 2009

Ναύπλιο

Είναι ένας αρκετά δημοφιλής προορισμός για τους Νότιους! Επειδή έχω πολλές φωτογραφίες από την παλιά πόλη και το Μπούρτζι, δεν θα πω πολλά. Εξάλλου μπορείτε να βρείτε άπειρες πληροφορίες στο internet.

Σήμα κατατεθέν του Ναυπλίου θα μπορούσαν να λένε αυτές οι 3 φωτογραφίες: Παλαμίδι, Μπούρτζι (φωτισμένο τη νύχτα), κομπολόγια.





Στενάκια, μπαλκόνια, σπίτια παλιά, μερικά ερηπωμένα, πλακόστρωτα... Γεύση από παλιά πόλη, άρωμα άλλης εποχής.








Μερικά αξιοθέατα.








Και λεπτομέρειες από το Μπούρτζι.









Για το κλείσιμο μια φωτογραφία αφιερωμένη στη Roadartist που με παρακίνησε
να τραβήξω πολλές πολλές φωτογραφίες από αυτή την εκδρομή.


16 σχόλια:

roadartist είπε...

Δε το πιστεύω πως η Λένα φωτογράφισε γάτα!!!!!!! Ε ποτέ :))) Ευχαριστώ πολύ κολλητηράκι μου ;))) Χάρηκα πολύ ;))) Ευχαριστώ για την σκέψη σου και την φωτο με το γατόνι, θα την πάρω εννοείται..
Χαίρομαι που πέρασες όμορφα, το Ναύπλιο είναι υπέροχο.. χαίρομαι που τράβηξες και φωτο, με ταξίδεψαν.. Καλό βράδυ, χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα με αγάπη, και ταξίδια :)

lena_zip είπε...

Εεεε για το κολληταράκι μου ακόμα και γάτα φωτογραφίζω! Να την πάρεις τη φωτογραφία, φυσικά.
Σε ευχαριστώ κι από εδώ για τις ευχές. Να είσαι πάντα καλά. Φιλάκια.

αντωνης είπε...

Καλησπερα Λενα.
Εγω το Ναυπλιο το αποκαλω "κομπολογουπολη". Και κατα τη γνωμη μου εχει ενα ακομα χαρακτηριστικο σημειο, την μοναδικη πλατεια Συνταγματος.
Πολυ ομορφες οι φωτογραφιες!

:)

lena_zip είπε...

@ αντωνης
Είναι η πρώτη φορά που το περπάτησα τόσο πολύ το Ναύπλιο κι ας έχω πάει πάρα πολλές φορές. Είναι μια πόλη που μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο γυρίζεται άνετα. Η πλατεία Συντάγματος ήταν γεμάτη κόσμο αυτό το Σ/Κ διότι υπήρχε bazaar χριστουγεννιάτικο από τον σύλλογο ΑΜΕΑ.
Καλησπέρα Αντώνη.

Dee Dee είπε...

Ειχα παει πολυ μικρη στο Ναυπλιο. Μονο τα σκαλοπατια θυμαμαι :):)

Πολυ ομορφη αναρτηση Λενα μου!

υ.γ. εισαι αλλεργικη στις γατες;;;; :):):)

xxxxxxx

lena_zip είπε...

@ Dee Dee
Όχι δεν είμαι αλλεργική. Απλά δεν τις συμπαθώ πολύ. Είμαι φίλος των σκύλων πιο πολύ.
Αλλά για τη φίλη μου τη Roady ακόμα και γάτα φωτογράφησα.
Πολλά σκαλοπάτια και στενούδια που λέει και η Ειρήνη μας. Όμορφα είναι για 2-3 μέρες.
Επίσης πολύ όμορφη είναι η παραλία λίγο πιο έξω από το Ναύπλιο στο χωριό Βιβάρι.
Φιλάκια πολλά.

50fm είπε...

Πανέμορφες φωτογραφίες!
Καλημέρα

lena_zip είπε...

Καλημέρα 50fm
Ευχαριστώ πολύ.

ele είπε...

Το Ναύπλιο είναι υπέροχο και για τους Νότιους και για τους Βόρειους!!!! Η μόνη μου αμαρτία: δεν έχω προλάβει ποτέ να πάω στο μουσείο κομπολογιού.
Την καλησπέρα μου@

ΥΓ: Ωραίες φωτό!

MOLEMOU είπε...

perisi perasa kai go apo ekei einai poli omorfa .para poli kales foto kapoioa stigmoi 8a balo kai go/

ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk) είπε...

Η παλιά πόλη του Ναυπλίου είναι πανέμορφη αλλά δυστυχώς η καινούργια είναι άσχημη. Κρίμα γιατί όχι μόνο η πόλη είναι ωραία αλλά και πραγματικά ιστορική.

ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk) είπε...

Δεν ήξερα ότι υπήρχαν trolls και στο Ναύπλιο :P

Epicuros είπε...

Αστείρευτη πηγή έμπνευσης για φωτογραφίες το Ναύπλιο...

agrampelli είπε...

Να πω απλά,πως το Ναύπλιο το λατρεύω!Υπέροχες οι φωτογραφίες...

magda είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες, συγχαρητήρια !!
Σε γνώρισα από το blog της Θαλασσένιας και ο τίτλος του ιστολογίου σου " Αποδράσεις" μίλησε στην ψυχή μου, γιατί είμαι απολύτως υπέρ των αποδράσεων.
Καλό ξημέρωμα
Μάγδα

homemade είπε...

ωραίες φωτό απο μια ωραία πόλη.....μεσα στα σοκάκια γυρίζουν μνήμες απο την πρώτη πρωτευουσα της χώρας μας.....
νασαι καλά......